רכילות עסקית

אבי גבאי הפתיע את עובדי פרטנר: אלו האמנים שהגיעו

שורה של אמנים ביניהם חנן בן ארי, אליעד נחום ואושר כהן הגיעו לחגוג עם עובדי פרטנר את השנה החדשה. איזו הפתעה הכין אחד הזמרים ואיזו אחר קיבל?

מערכת ice |  4
אבי גבאי (צילום פלאש 90, freepik, pixabay)
קבוצת התקשורת פרטנר פירגנה הערב (ראשון) לעובדיה באירוע שכולו הוקדש למוסיקה, לקראת השנה החדשה, שהתקיים  באמפי פארק רעננה. המופע המרכזי באירוע היה של  הזמר והיוצר חנן בן ארי שאף הכין הפתעה לעובדי החברה ששילב בשיר ״אמן על הילדים״ תמונות  של ילדי עובדי פרטנר.
עוד הופיע הזמר והנשוי הטרי אליעד נחום שהופתע לעלות לבמה לצלילי השיר ״אח שלנו מתחתן”, עוד הופיע הזמר העולה  אושר כהן שכבר כבש את הבמות הגדולות  בארץ וכן את עובדי הקבוצה.

האירוע כולו היה מונגש עם מתורגמן בשפת הסימנים. בנוסף, עובדי החברה יטוסו מיד לאחר החגים לנופש החברה השנתי שמתוכנן השנה במדריד שבספרד וזה לאחר שנתיים בהם לא היה נופש בחו"ל בשל הקורונה.
 
רק בחודש שעבר, יעקב (קוקי) טרוזמן, המשנה למנכ"ל פרטנר וסמנכ"ל חטיבה עסקית ומכירות, ביקש לפרוש מתפקידו לאחר כ-5 שנים בקבוצה. את מקומו של טרוזמן ממלא בשלב זה אבי גבאי, מנכ״ל פרטנר.
כידוע, טרוזמן מונה לתפקיד סמנכ"ל החטיבה העסקית בתחילת 2018 ובהמשך צבר סמכויות נוספות במסגרת ניהול המכירות של החטיבה הפרטית, הריטייל וכמשנה למנכ״ל גבאי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גבאי כל הכבוד
    בר 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה מעולה, כל הכבוד על בניית המחוייבות של הצוותים
    סגור
  • 3.
    חרא של שירות
    לקוחה זועמת 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ע"ח ניצול לקוחות במשך חודשים, הם נהנים. לא מקנאה באבי גבאי, כאשר יגיע לגיל 120.. כל הכסף בעולם לא יעזור לו על הביזיון ש"העניק" למשפחתי.
    סגור
  • 2.
    מודחת
    דניאל 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מושחת אתה
    סגור
  • 1.
    שיעלה משכורת ולא יקנה אותם עם שירים (ל"ת)
    שי 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור