רכילות עסקית

היידי קלום כמעט בלי כלום: אלה הצילומים החדשים והוויראליים

הקיץ הזה מאוד חם להיידי קלום, אז היא החליטה לחמם אותו לכולנו: דוגמנית העל בת ה-49 פרסמה באינסטגרם תמונות וסרטון בלבוש מינימלי ובתנוחות חצופות מתחת לשמש הטרופית. הפנים לשעבר של ויקטוריה סיקרט הצטלמה בביקיני של דולצ'ה וגבאנה ומוכיחה כי לא נס ליחה
מערכת ice |  9
היידי קלום תמונה חדשה בביקיני (צילום אינסטגרם)
הפוסט החדש של קלום מציג את גופה הנאה בביקיני בהדפס חיות ורוד של דולצ'ה וגבאנה, כשהיא מצטלמת על החוף, כשהרוח נושבת בשערה. לתמונה היא צירפה כמה אימוג'ים, כולל לב אדום, ביקיני ועץ דקל, ותייגה את חברת האופנה היוקרתית דולצ'ה וגבאנה.
 

שופטת "America's Got Talent" המשיכה לחמם את העניינים עם סרטון מתרווח מתחת לכמה עצי דקל בביקיני מחרוזת אומברה ורוד, סגול וכתום - סרטון חושפני מציג את הדוגמנית מתמתחת ומותחת את ידיה כשראשה לאחור, מזווית צילום תחתונה.
היא כתבה בכיתוב הסרטון "יום שני" והוסיפה את הסמיילי עם משקפי שמש, אימוג'י אי ולב אדום. לסרטון יש יותר מ-160,000 צפיות.
בשבת התהדרה קלום במבנה הגוף שלה בתמונה חשופת חזה כשהיא לובשת רק תחתון ביקיני לבן חוטיני.
כוכבת הטלוויזיה הגרמנית נופשת בסנט בארטס עם בעלה טום קאוליץ, ארבעת ילדיה, ואחיו התאום של קאוליץ וחברו ללהקה ביל.
קלום פרסם תמונה של האחים קאוליץ שוטפים במקלחת חיצונית ליד החוף, כשהם לובשים מכנסי מיקי מאוס בצבע ירוק ניאון תואמים עם הכיתוב "Zwillinge", שמתורגם לתאומים בגרמנית.
 

היידי קלום היא דוגמנית על גרמנייה-אמריקאית, שחקנית קולנוע, מנחת טלוויזיה, אשת עסקים, מעצבת אופנה, מפיקת טלוויזיה ואמנית גרמנייה-אמריקאית. היתה מועמדת לפרס אמי על הנחייתה בסדרת המציאות "פרויקט מסלול", שאותה הנחתה שנים רבות. היא עסוקה ומצליחה מאוד בשנים האחרונות. בנוסף לעבודה כשופטת בעונה הנוכחית של America's Got Talent, היא מקדמת את עונה 3 של התוכנית שלה Making the Cut, שבה היא מככבת עם מי שמכונה "בעלה הטלוויזיוני", טים גאן.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מו לה בוהה , איזה גוף. (ל"ת)
    אלי 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מעוררת רחמים שכך בחורה עובדת. מזל שהיא לא הבת שלי (ל"ת)
    שרון 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    הנה אני מסביר:
    אילון סטאר 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לא היינו רוצים לראות גבר בגיל 49 מוציא את השנורקל החוצה ולכן גם לא ראוי שאישה בגיל הזה תצטלם באופן כל כך חושפני. הייתי מציע לה לקרוא את דברי החכמה של רבי אמציה, רבנו.
    סגור
  • לא ראוי בשום גיל! (ל"ת)
    אחת 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • והיא דוגמנית משי יפהפייה
    פרץ החיתי 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היידי בת ההרים גויה טובה, לאחרונה חשפה באינסטגרם את הכלב החדש שהיא אימצה גולי כלב עיוור שהצילה (היא יודעת). היא אומרת לו "אתה לא מאומץ!" כדי לעודדו. לא מזמן אף הביעה רצון לנסות מרנה. אמרו עליה נראה איך תסתדר בחוץ. חוץ מזה מה אכפת בת כמה היא העיקר כיף להסתכל לקום לבוא לראות את המפלס של כנרת
    סגור
  • פרץ, אתה רכוב ! תחזור כרקושט
    סי גולדברג 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה מה שאתם בוחרים לקרוא ? הייתם מוכנים להיות הסדין שלה. אצלנו בישראל, איך אומרים או, לא מה תודה רבה. הכל מהר מהר, זה לא ברבורים.
    סגור
  • אני דווקא אוהבת ששואלים אם זה מה שאני בוחרת לקרוא
    ליסני ליהיא-יודעת 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סי גולדברב אל תקבעי לאנשים מה הם צריכים או לא צריכים לקרוא. זה מתנשא במקרה האופסימיסטי. זה אתר מכובד דבר זה אמרתי לשכנותיי שהראיתי להם את הכתבה על היידי שמא תהיה כדוגמניץ שלטופלס דיו לזו שאינה עושה צרות. הילדה היפה סיפרה כשהיתה קטנה היידי הבנים הציקו ןבעטו לה כדור לישבן בטיול של תנועת נוער. היא צעירה זה לא היה כבר היטלר יוגנד. גם כאילו רק גברים רוצים להיות הסדין של היידי קלום חח יא דראטה. דחילק אלוש למה כל הזמן ויכוח
    סגור
  • הטקסטים האלה הם לא אומרים לי מילה. זה לא ברבורים
    סושס סולוון 08/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זאת הרמה של התגובון שלכם? הטקסט הזה הוא לא אומר לי מילה. מה אתה ממלמל. הכתבה על דבר אחד ואתם כותבים דוגמנית משי ורקושט מה עניים שמיטה להר סיני או צג לכונן. אנו שאנו מרבים בטוקבקים מצווה לדייק בכל טוקבק וטוקבק, שייראו אחרים וילמדו ממעש. אם אתם טרולים עשיתם עבודה גרועה ואם אלה בוטים הם יצאו משליטה. אריק איינשטיין הגדול בשבלול שר שורה "את האחת שלי" וכולם חשבו "התחת שלי" והעיתונות געשה. אז מה אז איינשטיין היה טרול? חלילה. הוא גם שר בשיר אוהב להיות בבית רואים נטייה ברורה של האמן להיות בבית. מינמזויה, רק מי שנולד בשנות ה-70 ובא מאותו הכפר מכיר את השיר? אתם זוכרים את השירים של קשל"פ?
    סגור
  • מי אתה חבר ?
    שמוליק ורינה 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מפריע לנו שמעלים תמונות עם בגי ים. כשהיינו ילדים הביאו לנו דיסקט, ומה היום ?רודפים אחרינו עם איזה סלע. לא הבנתי את ההערה על הקשל"פ... זה משהו הסחתי ? עכשיו זה אח של אמיר מדבר ? היידי כלום היא לא טל-טש ! ומה העמדות שלה ביחס לסכסוך שלנו עם הערבים ? רוב הסלבס אינם חובבי ישראטן, בלשון שגיא נהורס. הכתבה מעניינת אבל התגובות קצת רדודות, או יודע.
    סגור