רכילות עסקית

אגד חילקה דיבידנדים במאות מיליונים: האם שכחה את עובדי החברה?

על רקע חלוקת דיבידנדים של מאות מיליונים לבעלי המניות של חברת "אגד", ההסתדרות פועלת ללא לאות בכדי שגם העובדים יתוגמלו. במכתב שנשלח לגלעד ריקלין, מנכ"ל חברת אגד, נכתב: "נדמה שדווקא עובדי החברה המסורים נשכחו כאן"

מערכת ice | 
אגד (צילום פלאש 90, פייסבוק/ אגד)
בצל ההודעה על חלוקת דיבידנדים בסכום עתק, וההתעלמות מתרומת העובדים להצלחת החברה, ההסתדרות פנתה אתמול (שני) להנהלת חברת "אגד" בדרישה שלא תשכח את העובדים. במכתב ששוגר לגלעד ריקלין, מנכ"ל אגד, ציין עו"ד אייל ידין, יו"ר איגוד עובר התחבורה בהסתדרות, כי לא ייתכן שעובדי החברה, אשר תרמו באופן נרחב למען אגד והציבור הישראלי,  לא יקבלו מענק כספי. 
"לדבריי ידין, לאורך המלחמה הנוכחית, התגייסו עובדי החברה למען הציבור הישראלי והחברה ופעלו ללא לאות כדי שזו תצליח ביעדיה.  "זה זמן ארוך שגם באזורים המפונים ממשיכים להגיע נהגים, אנשי משק ומנהל לבצע את עבודתם – בהם גם עובדים המפונים מביתם", כך כתב עו"ד אייל ידין. 
הודות לתפקוד העובדים ולהתנהלות הכוללת, רשמה אגד רווחים עצומים, והישגיה פורסמו בכלי התקשורת. לאור זאת בחרה החברה לחלק לבעלי המניות דיבידנד של 630 מיליון שקל, לצד בונוסים להנהלה. "אנחנו כמובן מברכים על הישגים אלו, אך נדמה שדווקא עובדי החברה המסורים נשכחו כאן. לא יעלה על הדעת כי דווקא בתקופה זו העובדים נשארים הרחק מאחור", התריע עו"ד ידין. 
יצוין כי ההסתדרות פנתה לאגד בנושא זה עוד לפני שהחלה המלחמה, וכי מזה חודשים ארוכים שאיגוד עובדי התחבורה מנסה להגיע להסכם שיטיב עם העובדים. עו"ד ידין הבהיר כי לאור "המצב העגום", ובאם לא יהיה שינוי בעמדתה של אגד בנוגע להדרת העובדים, תיאלץ ההסתדרות לקיים צעדים ארגוניים על מנת "לממש את זכות העובדים לחלקם ברווחי פרי עמלם המיוזע".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה