רכילות עסקית

בנק לאומי במהלך מרגש: מפגש עם מנהלות סניפים מהחברה הערבית

בנק לאומי מצדיע לעובדות הבנק סביב חודש האישה, ובסיור בין הסניפים אף בחברה הערבית: "גאה בעשייתן של מנהלות הסניפים בלאומי שמתייצבות מדי יום כדי לעמוד לצד לקוחותינו במיוחד בתקופות מורכבות כמו זו שאנו חווים"
מערכת ice | 
בנק לאומי (צילום Magma Images, shutterstock)
אייל בן חיים, ראש החטיבה הבנקאית בבנק לאומי, נפגש אתמול (חמישי) עם מנהלות סניפים מהחברה הערבית, וזאת הן על רקע חודש האישה (סביב יום האישה הבינלאומי שחל ב-8 בחודש) והן סביב חודש הרמדאן. בלאומי התחוללה מהפכה רק לאחרונה עם שוויון לראשונה בהיסטוריה של הבנק בין גברים לנשים בהנהלה הבכירה.
בן חיים מכהן בתפקיד הבכיר בבנק החל מאפריל שנה שעברה, כאשר מאחוריו מעל שני עשורים בתפקידי הנהלה בבנק המוביל. המפגש עם המנהלות התקיים על רקע סיור סניפי שקיים השבוע.

לדברי ראש החטיבה הבנקאית בבנק לאומי, חודש האישה הינו "הזדמנות נוספת להאיר את ההישגים והתפקידים הנשיים החשובים בתחומים שונים". לדברי אייל בן חיים, המשמש גם כסמנכ"ל בכיר בבנק לאומי, הוא נפגש עם מנהלות סניפים מהחברה הערבית ששיתפו איתו "במסלול ההצלחה שלהן והאתגרים הכרוכים בתפקידן הניהולי בייחוד בתקופה האחרונה". בין המנהלות שנפגש עמן, מנהלות סניף בטמרה, חיפה וטירה.
בן חיים שלח מסר מרגש לעובדות בנק לאומי בכלל, ולעובדות מהחברה הערבית בפרט, וכתב: "אני גאה בעשייתן של מנהלות הסניפים בלאומי שמתייצבות מידי יום כדי לעמוד לצד לקוחותינו במיוחד בתקופות מורכבות כמו זו שאנו חווים. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל לכולם בפתח חודש הרמאדן והחגים הקרבים לכל הדתות - תקווה לימים טובים, שקטים ושמחים יותר".
בנק לאומי הציג לאחרונה את הדו"חות הכספיים שלו לשנת 2023, מהם עלתה תמונה של רווחים בסדר גודל של 7-8 מיליארד שקל, נתון משמעותי לאור התקופה המורכבת והמתאגרת בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה