רכילות עסקית

ג'ף בזוס מחלק 100 מיליון דולר במתנה: מי הזוכים המאושרים?

ג'ף בזוס וארוסתו לורן סאנצ'ס חילקו פרס על סך של 100 מיליון דולר שמתחלק שווה בשווה בין ביל מקרייבן לאווה לונגוריה, זאת כחלק מהפרס השנתי שמחלק בזוס על אנשים שתורמים רבות לחברה
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום אינסטגרם/ג'ף בזוס, pexels)
מייסד אמזון ואחד האנשים העשירים ביותר בעולם, ג'ף בזוס וארוסתו לורן סאנצ'ז, מעניקים פרס על סך 100 מיליון דולר שיתחלק בין ביל מקרייבן, אדמירל הצי בדימוס וקנצלר אוניברסיטת טקסס סיסטם לשעבר, ובין השחקנית והיזמית אווה לונגוריה, זאת כחלק מהפרס השנתי שמחלק בזוס על אנשים שתורמים רבות לחברה.
את הפרס מחלק בזוס החל משנת 2021, אז קיבלו את הפרס השף חוסה אנדרס ועורכת הדין ואן ג'ונס. ב-2022 קיבלה את הפרס דולי פרטון. בשנה שעברה הפרס לא חולק. בהצהרה לתקשורת לאחר הזכייה בפרס אמר מקרייבן כי הוא רוצה להשתמש בפרס שקיבל כדי להתמקד בשלושה תחומים: חינוך ילדיהם של חיילים משוחררים שהלכו לעולמם, במיוחד בקהילת המבצעים המיוחדים; בריאות הנפש וביצועי המוח של חיילים משוחררים וסיוע בפיתוח מנהיגים צבאיים עתידיים באמצעות חינוך.
מקרייבן ואשתו נמצאים במועצת המנהלים של קרן הלוחם למבצעים מיוחדים. הם גם משמשים כדוברים לאומיים של פרויקט בריאות המוח, המתמקד בבריאות המוח ובביצועי המוח עם ריכוז בחיילים משוחררים. לונגוריה, ששיחקה בסדרת הטלוויזיה "עקרות בית נואשות", התמקדה בחינוך ויזמות בקהילות לטיניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה