השוק

ג'נרל מוטורס הפסידה יותר ממיליארד דולר - מה התחזית שלה לעתיד?

ג'נרל מוטורס הפסידה לאחרונה יותר מחצי מיליארד דולר בעקבות שביתה של 46 יום. למרות זאת, רווחי יצרנית הרכבים ל-2024 צפויים להיות בין 9.8 מיליארד דולר ל-11.2 מיליארד דולר, ובכך היא עשויה לשבור שיאים חדשים
מערכת ice | 
ירידה במכירות כלי רכב (צילום unsplash, Pixabay)
אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם, ג'נרל מוטורס, סבלה מירידה משמעותית בהכנסות של יותר מחצי מיליארד דולר שנבעה לאחר שביתה של 46 יום. למרות זאת, נראה כי היצרנית לא מתכוונת להרכין את הראש וכבר הודיעה כי היא צופה שהרווחים העתידים של החברה צפויים לשבור שיאים חדשים.
בחברה מסרו כי הרווחים שלהם לשנת 2024 צפויים להיות בין 9.8 מיליארד דולר ל-11.2 מיליארד דולר. במצב האופטימי היא תצליח לשבור את השיא הקודם שלה (משנת 2022) , לאחר שהצליחה לגרוף כ-11 מיליארד דולר.
 
כמו כן, החברה דיווחה על רווח נקי של 1.6 מיליארד דולר ברבעון הרביעי לשנה הקודמת, וכי מחיר המניה שלה עומד על 1.24 דולר. מדובר בירידה של 46% לעומת השנה הקודמת, שנגרמה עקב שביתה בחברה לקראת סוף השנה.
למרות זאת, גם אנליסטים הופתעו מהתוצאות הסופיות של החברה לשנת 2023 – הרווחים השנתיים ירדו רק ב-5%, למחיר של 10.5 מיליארד דולר. כמו כן, היא הודיעה על תמריצים שונים שתעניק לרוכשי רכבים בשנה הקרובה, מה שבהחלט עשוי להיטיב עם ההכנסות הצפויות שלה. בנוסף, היא צופה שתחום הרכבים החשמליים שהיא מנסה לקדם יחול להיות רווחי במחצית השנייה של השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה