השוק

בזכות הניצחון של טראמפ באיווה: זו המנייה שזינקה ב־186%

מניות חברת ה-SPAC המקושרת לרשת המקוונת של דונאלד טראמפ זינקה ב־186% בעקבות נצחונו בפריימריז הרפובליקאיים באיווה עם 51% מקולות הבוחרים, לאחר שהתקבלו התוצאות מיותר מ-1,500 מוקדי אסיפות ההצבעה במדינה. למקום השני הגיע מושל פלורידה רון דיסנטיס, עם 21.2%, ולשלישי השגרירה לשעבר באו"ם ניקי היילי, עם 19.1%

מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום אילוסטרציה AI)
חזרתו של דונלד טראמפ למגרש הפוליטי, משמחת את משקיעי מניית ה־SPAC שאמורה למזג את הרשת החברתית של טראמפ, Truth Social. מניית הספאק שהונפקה בוול סטריט באוקטובר 2021, זינקה ביום שני (אתמול) ב־88%, לקראת הבחירות בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית בניו המפשייר. 
מניית הספאק הגיעה לזינוק של 186% תוך שבוע וחצי אך יחד עם זאת, המחיר הנוכחי נמוך ב־82% מהשיא שבו נסחרה המניה בתחילת מרץ 2022. שווי השוק הנוכחי של הספאק לאחר המיזוג נאמד ב־8 מיליארד דולר. מדוחות כספיים שפרסמה הספאק לקראת המיזוג עולה כי הפסידה יותר מ־30 מיליון דולר מאז שהוקמה בשנת 2021. 
הנשיא לשעבר טראמפ המתחרה על כהונה נוספת בבחירות שייערכו כאמור בחודש נובמבר מחזיק עד חצי מיליון דולר במטבעות קריפטו. מדובר בחלק מאוסף מטבעות NFT שאינם ברי החלפה. אותן מחזיק טראמפ ושיווק אותן גם לפני שנתיים כחלק מהקמפיין אותו עשה לקראת בחירות הקרובות. בחודש דצמבר 2022 השיק טראמפ מהדורה מוגבלת של קלפי אספנות המציגים איורים שלו במגוון תחומים ותנוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה