השוק

נועה קירל קוטפת קמפיין: זו החברה שתשלם לה מאות אלפי שקלים

אין ספק כי נועה קירל היא אחת הזמרות הרווחיות בישראל. בסטורי שהעלתה לאיסטגרם היא רמזה על שיתוף פעולה עם אדידס. ע"פ דיווחים שונים, הכוכבת קטפה קמפיין בשווי מאות אלפי שקלים בו תשמש כשגרירה של אדידס
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום הפסטיגל יוטיוב)
אין ספק כי נועה קירל היא אחת מהזמרות הרווחיות בישראל, כשהיא קוטפת קמפיינים יוקרתיים בשווי מאות אלפי שקלים. לאחרונה היא כיכבה כפרזנטורית של פומה, אך לאחרונה נחשף כי הכוכבת המוערכת הצליחה להשיג קמפיין חדש לחברה מוכרת.
ע"פ פרסום של mako, קירל הפכה לשגרירה החדשה של מותג האופנה אדידס. מדובר בעסקה שתגלגל לכיסה של הזמרת מאות אלפי שקלים. חשוב לציין כי שיתוף הפעולה בינה לבין אדידס נחשף כבר בעבר, אך כעת היא סגרה עסקה חדשה עם החברה המוכרת, ורמזה על כך בתמונה שהעלתה לסטורי באינסטגרם שלה.
כזכור, רק לאחרונה פורסם כי הכוכבת החליטה להגיש תביעה כנגד טיקטוק ישראל, לאחר שלטענתה, הנתונים שהוצגו בדירוג הזמרים המובילים בישראל לא נכון – וכי היא עצמה הייתה אמורה לזכות במקום הראשון במקום אנה זק. בנוסף, בימים אלו היא גם משתתפת בקמפיין של חברת סמסונג. היא אף השתתפה ביום צילומים של החברה, בו נכחה גם "הבסטי לשעבר" – רוני פרץ, מי ששימשה כמנהלת הסושיאל שלה. לפי דיווחים שונים, שרר מתח רב בין השתיים והן לא קיימו אף אינטראקציה לאורך כל היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה