השוק

רייזור לאבס חתמה הסכם עם ענקית אנרגיה בינ"ל ב-650 אלף דולר

חברת רייזור לאבס שמובילה את המהפכה הטכנולוגית בענף הכרייה ובמכשור תעשייתי מדווחת הבוקר (שני) על השלמת הסכם אסטרטגי עם ענקית האנרגיה הבינלאומית, בין הגדולות בעולם, למתן רישיונות לשימוש ב-7 תחנות כח בעולם ורישיונות נוספים.

מערכת ice | 
הנהלת רייזור לאבס (צילום רייזור לאבס)
רייזור לאבס מדווחת הבוקר (שני) על השלמת הסכם עם ענקית אנרגיה/חשמל בינלאומית, בין הגדולים בעולם, למתן רשיונות לשימוש ב 7 תחנות כח בעולם ורשיונות נוספים. ההסכם בגובה 656 אלף דולר, מהווה דריסת רגל בתאגיד, כאשר הפוטנציאל של ההסכם הוא פי 20 (ביחס לגודל החברה).
במסגרת ההסכם, תעמיד Razor Labs רישיונות למוצרDataMind AI  של החברה ותעניק שירותים נלווים נוספים לתקופה של שנתיים, בהיקף כספי כולל של כ-565 אלף דולר -מה שמעניק לחברה דריסת רגל משמעותית בתאגיד, כאשר פוטנציאל ההסכם הוא הוא פי 20 ביחס לגודל החברה - ובסך הכל כ-328 אלפי דולר עבור רישיון לכל השנה.
רק לפני כחודשיים דיווחה החברה על הסכם ענק עם ענקית כריה עולמית בגובה 31.2 מיליון דולר, כעת נכנסת החברה לתחום נוסף והדבר מוכיח את הצלחתה מחברת שירותים לחברת מוצר AI משמעותי במהפכה התעשייתית 4.0.
הפתרון הנוכחי מייצר ביטחון אנרגטי ואספקה רצופה ללא תקלות, עניין שהפך לנושא מרכזי לאחר הקושי שנוצר באספקת חשמל, במהלך פערי אספקת הגז במלחמת אוקריאנה-רוסיה.
 
"הסכם זה מהווה הוכחה נוספת לנחיצות המוצר ואת הרלוונטיות שלו לשווקים נוספים מעבר לשוק הכרייה בו, השלמנו לאחרונה חתימה על הסכם מהותי ויוצא דופן בהיקפו.
ביטחון אנרגטי הפך לנושא מרכזי לאחר הקושי שנוצר באספקת חשמל, במהלך פערי אספקת הגז במלחמת אוקראינה-רוסיה, ואנו מאמינים שהמוצר שלנו הוא בדיוק הפתרון לשיפור הגמישות של תחנת הכוח והפקת המירב מהמכונות הקיימות כדי להבטיח ביטחון אנרגטי ואספקה רצופה ללא תקלות; אמר רז רודיטי, מנכ''ל ומייסד משותף של Razor Labs
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה