השוק

קורנית דיגיטל בסבב קיצוצים: עשרות עובדים יפוטרו

חברת הדפוס הדיגיטלי קורנית דיגיטל, מפטרת עשרות עובדים, זאת לאחר שעשרות עובדים כבר פוטרו בשנים האחרונות. "החברה ממשיכה ליזום מהלכים לשיפור היעילות התפעולית בארגון. פרטים נוספים על מהלכים אלו יפורסמו בעת פרסום הדוחות השנתיים של החברה", כך נמסר מטעם החברה

מערכת ice | 
רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל (צילום כפיר זיו)
חברת קורנית דיגיטל, העוסקת בפיתוח וייצור מכונות להדפסה דיגיטלית על גבי טקסטיל ומניותיה נסחרות בנאסד"ק. מאשרת כי בשל קשיים כלכליים היא נמצאת בתהליכי קיצוץ בעובדים. 
ברבעון השלישי של שנת 2023 ההוצאות התפעוליות של קורנית ירדו בכ-15.3% לכ-31.1 מיליון דולר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד הנקי ברבעון השלישי לשנת 2023 עמד על כ-3.4 מיליון דולר או (0.07) דולר למניה, זאת בהשוואה להפסד נקי של כ-10.7 מיליון דולר או (0.21) דולר למניה ברבעון השלישי של 2022. נכון להיום, החברה, צפויה לפטר בין 12%-14% מעובדיה. 
מחברת קורנית דיגיטל נמסר: "כפי שצוין בעת פרסום הדוחות הכספיים לסיכום הרבעון השלישי של השנה, החברה ממשיכה ליזום מהלכים לשיפור היעילות התפעולית בארגון. פרטים נוספים על מהלכים אלו יפורסמו בעת פרסום הדוחות השנתיים של החברה".
כזכור, באוגוסט 2020 הודיעה החברה על רכישת חברת Custom Gateway הבריטית העוסקת בפתרונות תוכנה לזרימת עבודה (Workflow) תמורת כ-17 מיליון דולר. באוגוסט 2021 הודיעה החברה על רכישת Voxel8 שפיתחה טכנולוגיה להדפסת תלת מימד בתחום הטקסטיל. באפריל 2022 הודיעה החברה על רכישת Tesoma GmbH הגרמנית, שפיתחה תהליכי ייבוש חכמים ומובנים בתחום הטקסטיל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה