השוק

שינויים בצמרת שטראוס: מנהל חברת הקפה הבינלאומית פורש

ציון בלס הודיע על פרישתו משטראוס; בלס החזיק באחד התפקידים המשמעותיים בקבוצת שטראוס; שי באב"ד: בלס הוביל את חברת הקפה הבינלאומי להישגים מרשימים
ניצן כהן |  2
עפרה שטראוס (צילום מסך כאן 11, shutterstock)
ציון בלס, מנכ"ל חברת הקפה הבינלאומית של שטראוס, ביקש לסיים את תפקידו לאחר 6 שנים בחברה. בלס צמח וגדל בשטראוס ב-30 השנים האחרונות, והוא אחת הדמויות המרכזיות והמשמעותיות בפיתוח החברה ובהרחבת הפעילות שלה בארץ ובעולם. במהלך השנים היה שותף לשורה ארוכה של מהלכים עסקיים והוביל פעילויות מרכזיות בקבוצה.
בתפקידו האחרון שמש בלס כ-6 שנים מנכ"ל חברת הקפה הבינלאומית שבבעלותה המלאה של חברת שטראוס, הפועלת ב-7 מדינות ומהווה חברת הקפה החמישית בגדולה בעולם, ומובילה בשוק הקפה בברזיל. חברת הקפה של שטראוס פועלת בברזיל ובמזרח אירופה עם שורה של מותגים.

לפני כן שמש כמנכ"ל שטראוס ישראל במשך כ-9 שנים במהלכן הביא את החברה להישגים רבים,  הוביל את הקמת המרכז הלוגיסטי בשוהם וכן קידם והשיק פרוטפוליו רחב  של חדשנות מוצרית. בלס כיהן בשורה ארוכה של תפקידי ניהול בחברה ביניהם מנכ"ל חטיבת המכירות בשטראוס ישראל וסמנכ"ל התפעול של שטראוס.
נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס, שי באב"ד: "אני מבקש להודות לציון על שהוביל את חברת הקפה להישגים מרשימים, ציון הוא מעבר למנהל מצוין, גם מנהיג ערכי ואיש של עשייה ונתינה, ואני מבקש להודות לו על פעילותו בחברת הקפה".   
ציון בלס, מנכ"ל חברת הקפה הבינלאומית של שטראוס: "אני מסיים את תפקידי בחברת הקפה הבינלאומית של שטראוס, במהלך השנים הובלנו ביחד את הפעילות עד להפיכת המותג לחמישי בגודלו בעולם. אני גאה בדרך וגאה באנשים המצוינים, ומבקש להודות למשפחת שטראוס למנכ"ל והנהלת שטראוס על הדרך ועל העשייה המרובה. אני גאה להיות חלק מבית של מזון ישראלי עם גאוות יחידה ציונית וערכית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עם משכורת כזו
    כהן 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה אדם שמרוויח כמעט מיליון שקל על חשבון העובד הקטן עם שכר מינימום פשוט בושה וחרפה
    סגור
  • 1.
    שטראוס עלית לא נכנס אלי הביתה
    שרי אמאי 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 4
    חברה מתנשאת, שמאלנית ומגעילה
    סגור