השוק

הקפיצה את המנייה: זו חברת התרופות שרוכשת בריסטול-מאיירס

חברת בריסטול מאיירס דיווחה על רכישת חברת תרופות, הפועלת לפיתוח תרופה למחלת הסכיזופרניה הקשה, והקפיצה את המנייה שלה כמעט ב-50%
מערכת ice | 
תרופות (צילום freepik)
נראה שתקופה הקורונה בה הנגיף שלט בעולם וקבע את סגר היום, גרמה להאצה בשוק התרופות, לא שהוא היה צריך דחיפה כלשהי. לאחר שפייזר הייתה המרוויחה הגדולה מהתקופה ההיא, עם שיווק מיליארדי חיסונים וביקוש שהחל לרדת רק בתקופה האחרונה.
חברת הענק בריסטול-מאיירס-סקוויב דיווחה היום (שבת) על כוונתה לרכוש את חברת קרונה תרפיוטיקס ב-14 מיליארד דולר, דיווח שהקפיץ את מניית החברה בלא פחות מ-47%. החברה פועלת לפיתוח תרופה למחלת הסכיזופרניה הקשה.
"עם המומחיות רבת השנים של בריסטול מאיירס סקוויב בפיתוח ושיווק תרופות בקנה מידה בינלאומי, והמורשת שיש לה בתחום מדעי המוח, KarXT ותרופות אחרות שאנו מציעים יצליחו להגיע לאלו שחיים עם סכיזופרניה ופסיכוזה עקב מחלת האלצהיימר". אמרו בחברת התרופות קרונה.
גם מניית חברת בריסטול מאיירס עלתה בעקבות ההכרזה, אך בניגוד לקרונה, היא עלתה ב-2% בלבד, בעקבות המהלך שירחיב את פעילותה. כזכור, החברה ביצעה בעבר השקעות דומות ואף גדולות יותר, כמו זו בשנת 2019, בה רכשה החברה את סלג'ין, תמורת 74 מיליארד דולר במזומן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה