השוק

סלקום נמכרת ב-2.6 מיליארד שקל: דסק"ש מוכרת את חלקה

נחתמה עסקת המכירה: דסק"ש מוכרת את סלקום לקרן פורטיסימו לפי שווי של 2.6 מיליארד שקל
מערכת ice |  1
סלקום-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
דסק"ש דיווחה היום (שני) לבורסה על מכירת אחזקותיה בסלקום (כ-35.57%) לקרן הפרייבט אקוויטי פורטיסימו קפיטל, בתמורה לסך של כ-925 מיליון ש"ח, המשקפים שווי של 2.6 מיליארד ש"ח לסלקום. עוה"ד שירי שחם, שי מרגלית ואור פרל ממשרד ארנון, תדמור-לוי יצגו את דסק"ש. את פורטיסמו יצג משרד עדי קפלן ושות'.
העסקה מותנית בקבלת אישורי משרד התקשורת, רשות החשמל והממונה על התחרות.  עם החתימה על ההסכם מופקד ע"י הרוכשת אצל הנאמן לביצוע העסקה סך של כ-46 מיליון שקל, אשר יועבר לידי החברה כחלק מהתמורה במועד השלמת העסקה וכן במקרה בו יתקיימו התנאים המתלים והעסקה לא תושלם ע"י הרוכשת. 

מלוא התמורה, לרבות הסכום המופקד בנאמנות כאמור, תשולם לחברה בתשלום אחד במועד השלמת העסקה לאחר התקיימות התנאים המתלים הקבועים בהסכם. בהתאם להוראות ההסכם, המועד האחרון להתקיימות התנאים המתלים יחול לא יאוחר מתום 120 ימים ממועד ההתקשרות בהסכם, והוא ניתן להארכה על-ידי כל אחד מהצדדים להסכם ב-60 ימים נוספים.
נטלי משען-זכאי, מנכ"לית דסק"ש: "העסקה שנחתמה עם קרן פורטיסימו הינה צעד משמעותי נוסף במימוש יעדיה האסטרטגיים של דסק"ש, היא מפחיתה באופן משמעותי את חובה הכולל של דסק"ש, ותורמת ליציבותה תוך חיזוק המיקוד העסקי שלה בתחום הנדל"ן המניב. עסקה זו מתווספת למימושים נוספים שביצעה דסק"ש בשנה וחצי האחרונות, בשווי של כ-650 מיליון ש״ח, המשמשים להחזר חובה של החברה למחזיקי אגרות החוב שלה". 
עוד מסרה: "עם השלמת העסקה ולאחר אותם מימושים, יופחת חובה נטו של דסק״ש לסך של כ-750 מיליון ש״ח, ואנו פועלים להפחתה נוספת של החוב באמצעות ממימושים נוספים שבכוונת החברה לבצע.  אנו מאמינים שתחת שליטתה של פורטיסימו, קרן מוערכת, מנוסה ויציבה בהובלתו של יובל כהן, תמשיך סלקום לצמוח, לשגשג ולהוביל."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומה לגבי שכר המינימום של העובדים? (ל"ת)
    יוסי 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור