השוק

מכה בכנף: סינמה סיטי חווה ירידה בהכנסות בעקבות המלחמה

עם פרוץ המלחמה ב-7 לאוקטובר, בתי הקולנוע כמו שאר מקומות הבילוי, נסגרו למשך מספר ימים עד שבועיים, תלוי במיקומם. כעת החברה השולטת בסינמה סיטי מבקשת הקלות בתנאי ההלוואה שלקחה, בעקבות ירידה בהכנסות
מערכת ice | 
סינמה סיטי (צילום סיון פרג', shutterstock, pexels)
חברות רבות ובעלי עסקים רבים ברחבי הארץ החלו רק לאחרונה לשוב לפעילות שגרתית ולכסות את נזקי משבר הקורונה. כמובן שיש כאלו שעדיין לא, אך מה שבטוח, רוב בעלי העסקים נמצאים במצב חירום כבר מספר שנים טובות במדינת ישראל.
אחד העסקים שחזר לפעול באופן מלא עד פרוץ המלחמה, לאחר שהושבת לגמרי במהלך שנות הקורונה, הוא רשת בתי הקולנוע סינמה סיטי שבשליטת איירפורט סיטי אשר בבעלותם של קובי מימון וחיים צוף.
עם פרוץ המלחמה נאלץ בית הקולנוע לסגור את שעריו למשך כשבועיים, וגם לאחר מכן לא שב למלא אולמות, ככל הנראה בשלל החשש המובן של האזרחים לצאת ולבלות, כאשר כל רגע עלולה האזעקה להפריע לבילוי ואף לעצור אותו. זאת בנוסף לחשש מפיגועים ואירועי פח"ע, ברקע המלחמה והאיומים הביטחוניים.
כעת דיווחה איירפורט סיטי על בקשה שהגישה בנוגע להקלות בתנאי הלוואה שלקחה בסך 340 מיליון שקל ממוסדיים. החברה ביקשה לקבל כתב ויתור על אחד מתנאי ההלוואה, כדי שיתאים לנתוני החברה המתקבלים בעת המלחמה שגרמה לירידה בהכנסות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה