השוק

חברת AIG במהלך יוצא דופן: "למדנו מה זה פרופורציות"

חברת הביטוח תאפשר למצטרפים חדשים לביטוח מקיף לרכב לרכוש את חבילת "סע לשלום". על הפרק: כיסויי פנסים ומראות, פגושים, גרירה ושירותי דרך חינם וללא תוספת תשלום. הקמפיין ילווה במהלך פרסומי בכיכובם של אסי ואלברט. מיכל לוצקי הסמנכ"לית: "נמשיך לדאוג לצרכי לקוחותינו ולהעניק מבצעים וכיסויים רחבים"
מערכת ice | 
יפעת רייטר (צילום אוהד רומנו)
חברת הביטוח AIG יוצאת בבשורה למצטרפים חדשים לביטוח מקיף לרכב, חבילת "סע לשלום", המאפשרת למבוטחים ראש שקט בכל הנוגע לביטוח הרכב. ההטבה המיוחדת כוללת כיסויי פנסים ומראות, פגושים, גרירה ושירותי דרך, חינם וללא תוספת תשלום. החל ממוצ"ש, המהלך ילווה בקמפיין חדש שמדגיש את החשיבות בשמירה על פרופורציות במיוחד בתקופה הזו, בהשתתפות צמד הפרזנטורים של החברה – אסי ואלברט, ויקודם בטלוויזיה, ברדיו, בדיגיטל וברשתות החברתיות.
במסגרת הקמפיין, אסי ואלברט נמצאים ביחד ברכב כאשר מתרחשים כל מיני אירועים שבתקופה רגילה עלולים לגרום לכעס, איבוד עשתונות ופרופורציות: מישהו עוקף אותנו בכביש, נדפק הפגוש, נשברה המראה ועוד. אך, בתקופה המורכבת בה אנו נמצאים למדנו כמה חשוב לשמור על פרופורציות, וגם אם יקרה משהו לרכב, חברת הביטוחAIG  דואגת שתישארו רגועים ומספקת כיסויים רלוונטיים חינם וללא תוספת תשלום.

מימין: אסי עזר, יפעת רייטר ואלברט אסקולה (צילום: כדיה לוי)
חבילת 'סע לשלום' – חינם למצטרפים חדשים במהלך חודש דצמבר לרוכשים ביטוח מקיף לרכב, כפוף לתנאי המבצע המופיעים באתר החברה. מיכל לוצקי, סמנכ"לית השיווק, אסטרטגיה ופיתוח עסקי AIG  ציינה: "בתקופה האחרונה למדנו מה זה פרופורציות. חשוב שנזכור את אותן פרופורציות גם שאנו עולים על הכביש, להישאר רגועים ושלווים ולא לאבד עשתונות".
"אנחנו משיקים היום את חבילת 'סע לשלום' הכוללת כיסויי פנסים ומראות, פגושים, גרירה ושירותי דרך חינם וללא תוספת תשלום, שיאפשרו ללקוחותינו להישאר רגועים בכל הקשור לביטוח הרכב. אנו כחברה נמשיך לדאוג לצרכי לקוחותינו ולהעניק מבצעים וכיסויים רחבים על מנת להקל ולתמוך ככל שניתן. סעו לשלום, הכיסויים עלינו". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה