השוק

סטארט-אפ הפינטק הישראלי מצטרף כחבר בורסה: "יוצא דופן בנוף"

חברת התוכנה altshare מצטרפת כחברה מן המניין. החברה מציעה שירותי מסחר לכ-120,000 לקוחות קצה בישראל ובחו"ל ומתכננת לפתוח את השירות גם למשקיעים שאינם נמנים על לקוחותיה, בכך תגביר את התחרות. רונן סולומון, המנכ"ל: "דווקא בימים של אי ודאות, מביעים אמון רב בשוק ובכלכלה הישראלית"

מערכת ice | 
מניות (צילום vecteezy)
הבורסה לניירות ערך בתל אביב אישרה אתמול (שלישי) כי altshare stox, מצטרפת כחברה בבורסה לני"ע בתל אביב. המהלך נועד להרחיב את מעטפת השירות הגלובלית שהחברה מעניקה ללקוחותיה ובהם פתרונות מקצה לקצה לניהול אקוויטי במודל SaaS, פעילות בתחומי ניהול הון בעלי מניות (cap table), ניהול הון, עבודות כלכליות, הערכות שווי, נאמנויות, ועוד.
מהלך זה עשוי להפוך את altshare לאחת ממובילות השוק בתחום המסחר העצמי שכבר היום מנהלת כ-3,000 חברות ו- 120,000 עובדים בארץ ובעולם. דן ללוז מונה ליו"ר חבר הבורסה, תמרה דירקטור מונתה כדירקטורית חיצונית, ואנה גלקין תכהן כמנכ"לית חבר הבורסה. שלושתם בעלי ניסיון רב שנים בשוק ההון.
רונן סולומון, מייסד ומנכ"ל altshare: "חבר הבורסה הינו מהלך נוסף כחלק מאסטרטגיה רחבה יותר להגדלת מגוון הפתרונות עבור לקוחותינו וכניסה לשוק האמריקאי עם פתרונות טכנולוגיים במודל SaaS. כל אלו מאפשרים לנו את הגמישות לצמוח חזק יותר ומהר יותר". סולומון הוסיף: "מבחינת הבורסה אנו חבר יוצא דופן בנוף, אך בהחלט בעל ערך ייחודי". 
"במקביל לחשיפת אפשרויות המסחר בתל אביב עבור עשרות אלפי לקוחותינו מחו״ל, בכוונתנו לפתוח את שירותי המסחר עבור חברות ומשקיעים פוטנציאליים. דווקא בימים קשים אלו של אי וודאות, אנו מביעים אמון רב בשוק ובכלכלה הישראלית ומאמינים כי יש לתרום לשכלול השוק בראיה קדימה".

רונן סולומון מייסד ומנכ"ל altshare (צילום: יח"צ)
עדי ברקן, סמנכ"לית מחלקת חברים ופיקוח בבורסה: "אני שמחה על כך ש altshare stox הצטרפה כחבר בורסה. מדובר בחבר בורסה חדש שאינו מגיע מתחום הבנקאות או בתי השקעות ובכך יאפשר להרחיב את המסחר לקהלים חדשים. החשיפה שלaltshare  ללקוחות זרים בהחלט משתלבת עם הרצון שלנו להגביר את החשיפה של הכלכלה הישראלית לעולם".
"זאת, במקביל להגברת החשיפה של הבורסה לחברות בתעשיית ההייטק. הצטרפותה של altshare לבורסה בת"א היא חלק מיישום התוכנית האסטרטגית שלנו להרחבת וגיוון סוגי חברי הבורסה היכולים לפעול בבורסה עבור משקיעים מקומיים וזרים, ואנו מאמינים כי נראה חברי בורסה נוספים מצטרפים למסחר בבורסה בת"א".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה