השוק

מג'יק תעשיות תוכנה ברבעון חלש: "אופטימיים למרות המצב"

המלחמה הנוכחית נותנת את אותותיה גם בהיבטים כלכליים הפוגעים ביציבות גופים וחברות רבים. מג'יק תעשיות תוכנה מודיעה כי למרות ההשלכות הכלכליות, רוב לקוחותיה ממשיכים לצרוך את השירותים אותה היא מציעה

מערכת ice | 
גיא ברנשטיין (צילום יחצ, freepik)
מלחמת 'חרבות ברזל' פגעה קשות ביציבות הכלכלית של גופים וחברות רבים בישראל. מג'יק תעשיות תוכנה מודיעה כי למרות הירידה בהיקף הפעילות בארה"ב הבולטת בדוח הרבעוני, רוב לקוחותיה ממשיכים לצרוך את סל הפתרונות והשירותים הרחב.
מג'יק תעשיות תוכנה מפרסמת את תוצאות הכספיות לרבעון השלישי ומדווחת כי לצד ההשפעות הכלכליות שאיתה היא מתמודדת בימים אלו בעקבות המצב הביטחוני, הצליחה לשמור על רוב לקוחותיה אשר ממשיכים להשתמש בשלל הפתרונות והשירותים שהחברה מציעה.  
גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק תעשיות תוכנה אמר כי על אף החיסרון כי התנאים לטווח הקצר אינם אידיאלים, בחברה שומרים על אופטימיות ומאמינים כי ב-2024 לקוחות החברה ימשיכו לבחור בה ובשירותיה. עוד הדגיש ברנשטיין כי: "למג'יק יכולת מצוינת להתמודד עם האתגרים הניצבים לפניה בין היתר בזכות איתנות פיננסית, יתרת מזומנים גבוהה, שיעור מינוף נמוך, פיזור ענפי, וגמישות לשינויים. יש לנו רקורד ארוך שנים ומבוסס היטב של יצירת צמיחה ברת קיימא, רווחיות ותזרים מזומנים גבוה".
על פי ממצאי דוח הרבעון השלישי של חברת מג'יק, ההכנסות ירדו בכ-10.1% לסכום של כ-129.5 מיליון דולר, לעומת 144.0 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה שעברה. בנוסף, נמצא כי הרווח התפעולי ירד בכ-19.2% לכ-13.3 מיליון דולר, לעומת 16.5 מיליון דולר באותה תקופה בשנה שעברה. בעקבות הודעה מוקדמת שפורסמה השנה ב-8 בנובמבר, מג'יק החליטה להוריד את תחזית ההכנסות השנתית שלה לרבעון הרביעי לטווח שבין 115 ל-125 מיליון דולר. שינוי בהכנסות אלו נובעות מהשפעה שלילית של שינויים בשערי חליפין בשל היחלשות משמעותית של השקל ביחס לדולר ארה"ב בשנת 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה