השוק

סופווייב עם רבעון חזק: הכנסות בשווי 12.2 מיליון דולר

סופווייב ממשיכה להציג צמיחה חזקה ומתקרבת לאיזון תפעולי. הכנסות החברה בכ-60% לכ-35 מיליון דולר יחסית לתקופה המקבילה אשתקד החברה מציגה צמצום משמעותי נוסף בשיעור הוצאות התפעול ובקצב שריפת המזומנים
מערכת ice | 
שמעון אקהויז (צילום תומר שלום)
חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב, מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השלישי לשנת 2023, המציגות המשך גידול חד בהכנסות, זינוק בהכנסות החוזרות ממכירת פולסים והמשך צמצום ניכר בקצב שריפת המזומנים ובהפסד התפעולי והנקי.
עיקרי התוצאות לרבעון השלישי לשנת 2023
ההכנסות של סופווייב ברבעון השלישי של 2023 צמחו בכ-49% לכ-12.2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-8.2 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2022. הגידול בהכנסות נרשם כתוצאה מהרחבת היקף המכירות של מכשירי החברה, וכן מגידול במכירות חוזרות של פולסים עבור מכונות אשר נמצאות ברשות לקוחות קיימים.
ההכנסות ממכירת פולסים ללקוחות קיימים זינקו ברבעון השלישי של 2023 בכ-99% לכ-3.1 מיליון דולר ומהוות כ-26% מסך המכירות ברבעון. בחברה מציינים כי סה"כ בוצעו למעלה מ-185 אלף טיפולים מתחילת הפעילות.

מוצר החברה בהדגמה, קרדיט: בלום ניתוחים פלסטיים.
הרווח הגולמי ברבעון השלישי של שנת 2023 טיפס בכ-48% לכ-8.9 מיליון דולר, בהשוואה לכ-6 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2022. שיעור הרווח הגולמי ברבעון השלישי של שנת 2023 עמד על  כ-73%, לעומת כ-73.6% ברבעון השלישי של שנת 2022.
סופווייב מדווחת על המשך צמצום משמעותי של ההפסד התפעולי, שהסתכם ברבעון השלישי של 2023  בכ-1.2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-5.2 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2022, בין היתר הודות לצמצום בהוצאות התפעול כאחוז מסך ההכנסות הכולל.
בשורה התחתונה מסכמת סופווייב את הרבעון השלישי של 2023 עם צמצום נוסף בהפסד לכ-1.2 מיליון דולר, לעומת כ-5 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2022. נכון לסוף חודש יום ספטמבר 2023, לחברה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-24.3 מיליון דולר.
עיקרי התוצאות לתשעת החודשים הראשונים של 2023
הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2023 צמחו בכ-60% לכ-35 מיליון דולר, לעומת כ-21.9 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2022. שיעור הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של השנה עמד על 73.8% בדומה לשיעור הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של 2022.
ההפסד התפעולי בתשעת החודשים הראשונים הצטמצם לכ-7.8 מיליון דולר, לעומת כ-14.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, וההפסד הנקי הצטמצם באופן משמעותית לכ-7.9 מיליון דולר, לעומת כ-15.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2022.
לו סקפורי, מנכ"ל סופווייב: "הפתרונות של סופווייב ממשיכים לצבור אחיזה משמעותית בשווקים הגלובליים שבהם אנו פועלים. לאור זאת, ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2023 כמעט ועקפו את סך ההכנסות השנתיות שלנו ב-2022 כולה, נתון המדגים את האפקטיביות של אסטרטגיית ה- go-to-market שלנו".
סקפורי המשיך: "יתרה מכך, אנו ממשיכים להראות צמצום משמעותי בהפסדים התפעוליים וקצב שריפת המזומנים של החברה ואנו ממוצבים היטב להשגת איזון תפעולי ורווחיות בטווח הקרוב. בנוסף, אנו מתכוונים להמשיך ולהרחיב את סל המוצרים שלנו ולהיכנס לשווקים חדשים, מה שיאפשר לנו למנף אף יותר את הביקוש הגובר לטכנולוגיות שאנו מציעים".

 לו סקפורי, מנכ"ל סופוויב, קרדיט צילום: קרולין גרימס.
ד"ר שמעון אקהויז, מייסד החברה ויו"ר הדירקטוריון: "אנו מרוצים מאוד מהתוצאות המצויינות שסופווייב ממשיכה להציג, מצפים להשיק חידושים נוספים ולהרחיב את הפריסה הגיאוגרפית שלנו בשווקי האסתטיקה הרפואית החשובים בעולם.
אקהויז המשיך ואמר: "מעבר לכך, אנו מאמינים כי ההצלחה והפופולריות של התרופות המטבוליות החדשות שנכנסו לשוק ומיועדות לירידה במשקל ולטיפול בסכרת, יובילו לביקוש הולך וגובר לקו המוצרים הצומח שלנו. במבט לעתיד, סופווייב ממוצבת בצורה מיטבית לשנות את תעשיית הרפואה האסתטית שזקוקה לחדשנות תמידית ולהראות המשך צמיחה חזקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה