השוק

נאייקס בעסקה אדירה: תרכוש 100% מחברת ריטייל תמורת 36.5 מיליון דולר

חברת נאייקס המפעילה פלטפורמת מסחר ותשלומים גלובלית המספקת לקהל לקוחותיה חווית מסחר דיגיטלית הודיעה כי תרכוש 100% מחברת ריטייל המובילה בפתרונות תוכנה עבור נקודות מכירה ומשרתת לקוחות גלובליים מהשורה הראשונה ברחבי העולם
מערכת ice | 
הנהלת נאייקס (צילום דויד זיסר)
Nayax Ltd, המפעילה פלטפורמת מסחר ותשלומים גלובלית ומספקת ללקוחותיה חוויית מסחר דיגיטלית מקיפה, הודיעה היום כי תרכוש 100% מחברת Retail Pro International ("Retail Pro"), מובילה עולמית בפתרונות תוכנה עבור נקודות מכירה קמעונאיות (POS) המשרתת לקוחות גלובליים מהשורה הראשונה ברחבי העולם.
לאחר מועד סגירתה, הרכישה תרחיב באופן משמעותי את היקף העסקים הקמעונאיים והפתרונות שמציעה נאייקס עם הצטרפותם של יותר מ-9,000 קמעונאים וכ-150,000 נקודות מכירה POS בלמעלה מ-100 מדינות, וכן תאפשר גישה לרשת רחבה של שותפים בינלאומיים המונה למעלה מ-80 מפיצים. בכך תשלש החברה את רשת ההפצה שלה ברחבי העולם.  
מחיר הרכישה מייצג שווי של 36.5 מיליון דולר, ללא יתרת חוב או מזומן במועד הרכישה (cash-free debt-free basis) שישולם בחלקו במזומן והיתרה, במזומן או בהון עצמי, להחלטת נאייקס ובכפוף לעמידה ביעדים מסוימים. ההנהלה צופה כי הרכישה תתרום באופן מיידי להגדלת הרווח הנקי, לאחר הסגירה שצפויה ברבעון הרביעי של 2023, וזאת בכפוף לתנאי הסגירה הקבועים בהסכם. הסכום הראשוני עבור הרכישה של כ- 20 מיליון דולר ישולם במזומן בעת הסגירה באמצעות מימון בנקאי והיתרה תשולם על פני שלוש שנים, במזומן או באמצעות הון, כפי שייקבע על ידי נאייקס, בכפוף לעמידה ביעדים שנקבעו בהסכם.
"אנו שמחים שצוות המומחים המוכשר של Retail Pro מצטרף לשורותינו. Retail Pro בנתה במשך למעלה מ- 30 שנה, מוצר ומותג מהמובילים בעולם במענה לצרכיהם של קמעונאיים" אמר יאיר נחמד, יו"ר ומנכ"ל נאייקס. "הפתרון שנספק יחד לשוק יהיה חדשני ומקיף, ויאפשר לקמעונאים קבלת פתרון כולל. יחד עם 80 המפיצים של Retail Pro, נשלש את הנגישות שלנו לשוק הקמעונאי הגלובלי ואנו מאמינים שהצעת הערך המשולבת של שתי החברות תייצר פתרון רב עוצמה הכולל את פלטפורמת התשלומים והנאמנות של נאייקס."

"אנו שבעי רצון להיות חלק מחברה מובילה כמו נאייקס, אשר מחוייבת כמונו בקידום עקבי של חדשנות מוצר וחווית הלקוח", אמר קארי למוס, מנכ"ל Retail Pro. "במהלך השנים, לקוחות החלו להשתמש יותר ויותר בפלטפורמה הטכנולוגית החזקה שלנו הנותנת מענה למורכבות הקמעונאית שלהם וכחלק מארגון גלובלי רחב היקף, נוכל להמשיך להשיג את מטרה זו בקנה מידה גדול בהרבה. אנו מצפים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות של נאייקס, ומאמינים שהשילוב וההתאמה האידיאלית ביננו תייצר ערך מוסף משמעותי עבור הלקוחות והעובדים שלנו ברחבי העולם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה