השוק

התכנית הגרנדיוזית של בנק One Zero: גיוס הון, רווחיות ואירופה

הבנק, שבבעלותו של פרופסור אמנון שעשוע, מקיים בעת הזו שיחות עם משקיעים מחו"ל, כאשר היעד שלו הוא לגייס בין 75 ל-100 מיליון דולר. על הפרק: מעבר לרווחיות תוך שנה והשקת פעילות באירופה
מערכת ice | 
שוקי אורן, יו"ר בנק ONE ZERO וגל בר דעה, מנכ"ל בנק ONE ZERO (צילום ינאי יחיאל, אייל טואג, shutterstock)
על אף המלחמה, שלא ברור באיזה היקפים וכמה זמן תימשך, כאשר היא פוגעת קשות בסקטור הפיננסי, כמו בכל תחום בחיינו בימים שכאלה, מסתבר כי הבנק הדיגיטלי וואן זירו פועל מתחת לרדאר במלוא המרץ במטרה להגשים את מטרותיו העסקיות.
הבנק, שבבעלותו של פרופסור אמנון שעשוע, מקיים בעת הזו שיחות עם משקיעים מחו"ל, כאשר היעד שלו הוא לגייס בין 75 ל-100 מיליון דולר, כך נחשף לראשונה ב"גלובס". מי שככל הנראה יוביל את הגיוס עבור הבנק הדיגיטלי, הוא ה"דויטשה בנק".
וואן זירו עדיין הפסדי, נכון לכתיבת שורות אלו, אך במצגת למשקיעים הבנק הציב מטרה של מעבר לרווחיות ברבעון הרביעי של 2024, כלומר תוך שנה פחות או יותר. כ-75% מהגיוס מתוכננים להשקעה בפעילות בישראל והשאר בפעילות באירופה.
הבנק הדיגיטלי מתכנן גדולות לפעילות שלו באירופה. המדינה ראשונה אליה יש בחברה רצון להתרחב היא איטליה, שם על פי הערכות של וואן זירו יש פוטנציאל של כ-2.7 מיליון לקוחות. היעד להשקת הפעילות הוא החציון השני של 2025, אך כבר עכשיו מונה בחברה מנהל פעילות איטליה, מה שממחיש את הרצינות של הכוונות. התרחבות מוצלחת במדינת המגף אמורה להקל על וואן זירו להשיק פעילות גם במדינות אירופיות נוספות, כמו שוויץ וספרד למשל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה