השוק

מלרן חושפת: הרווח הנקי לבעלי המניות ירד ב-1.4 מיליון שקל

מלרן פרויקטים חושפת היום כי הרווח הנקי לבעלי המניות של החברה הסתכם ב-23.2 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה. המנכ"ל מסר: "החברה שומרת על רווחיות איתנה ועקבית בתחום הפעילות העיקרי שלה - מתן אשראי לעסקים קטנים ובינוניים ומימון נדל"ן בערים דתיות-חרדיות בישראל - וזאת בזכות ניהול קפדני וזהיר של תיק האשראי"
מערכת ice | 
מואנד ריאן (צילום יונתן בלום)
מלרן פרויקטים מסכמת את המחצית הראשונה של 2023 ומודיעה היום (ראשון) כי הרווח הנקי לבעלי המניות של החברה הסתכם ב-23.2 מיליון שקל במחצית הראשונה, לעומת 24.6 מיליון שקל במחצית המקבילה.
עוד נחשף כי הכנסות המימון גדלו בכ-11% ל-93.2 מיליון שקל. תיק האשראי הממוצע של החברה בישראל עמד ברבעון על כ-891 מיליון שקל, לעומת 830 מיליון שקל בתקופה המקבילה. החברה הודיעה על תוכנית רכישה עצמית של אגרות החוב של החברה, בהיקף של עד 50 מיליון שקל.
מואנד ריאן, מנכ"ל מלרן פרויקטים, אמר: "אנו מסכמים מחצית ראשונה שהתאפיינה בהמשך פעילות עסקית זהירה ושמרנית, בשים לב לתנאי המאקרו בישראל ובארה"ב, תוך טיוב והשבחה של תיק האשראי והקפדה על מדדי הסיכון. החברה שומרת על רווחיות איתנה ועקבית בתחום הפעילות העיקרי שלה - מתן אשראי לעסקים קטנים ובינוניים ומימון נדל"ן בערים דתיות-חרדיות בישראל - וזאת בזכות ניהול קפדני וזהיר של תיק האשראי. בתחום האשראי לכלי רכב בארה"ב, אנו ממשיכים להתאים את הפעילות למצב המאקרו, לרבות הקשחת פרמטרים חיתומיים והקטנת התיק. כפי שהחברה דיווחה בחודש שעבר, בקרוב יצטרף לחברה כמנכ"ל ציון בקר, שלו ניסיון של כ-25 שנה בתפקידים בכירים בבנקים ובשוק ההון ואין לי ספק שתהיה לו תרומה משמעותית לחברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה