השוק

ביטוח ישיר מכפילה את הרווח ל-35 מיליון שקל ומחלקת דיבידנדים

חברת ביטוח ישיר מפרסמת היום את דוח הרבעון השני שלה, ומציגה צמיחה של כ-18% בהיקף הפרמיות, הכפלה של הרווח הכולל ל-35 מיליון שקל ברבעון, ו-49 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה
מערכת ice | 
קובי הבר, מנכ"ל ביטוח ישיר איי.די.איי (צילום כפיר סיון, Magma Images)
חברת ביטוח ישיר מפרסמת היום את דוח הרבעון השני שלה, ומציגה צמיחה של כ-18% בהיקף הפרמיות, הכפלה של הרווח הכולל ל-35 מיליון שקל ברבעון, ו-49 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה.
הכנסות החברה מהשקעות נטו לרבות רווח לפני מס הסתכמו ל-56.9 מיליון שקל לעומת 29.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, בשל המגמות בשוק ההון והעלייה בריבית. כמו כן, הוצאות מכירה, הנהלה וכלליות, לרבות רווח אקטוארי בגין תוכנית להטבה מוגדרת, הסתכמו ברבעון בכ-156.2 מיליון שקל - גידול של 23% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
ההפסד הכולל לפני מס בתחום הביטוח הכללי הסתכם ב-22 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-5.1 מיליון שקל. הפסד נרשם גם בתחום ביטוח הבריאות שהגיע ל-1.7 מיליון שקל לעומת רווח של כ-5.2 מיליון שקל ברבעון המקביל. רווח נרשם בתחום ביטוח חיים וחיסכון שהגיע ל-19.7 מיליון שקל - גידול של 18%.
אם כן, הרווח הכולל ברבעון גדל פי 2.1 והסתכם ב-34.8 מיליון שקל, לעומת 16.8 מיליון שקל. לבסוף, החברה דיווחה על יחס פירעון גבוה של כ-146% נכון ל-31 בדצמבר 2022, ללא התחשבות בהוראת המעבר לתקופת הפריסה. 
לאור הנתונים החברה הודיעה שתחלק דיבידנד בסך 40 מיליון שקל.
מנכ"ל ביטוח ישיר, קובי הבר, מסר: "פירות המהלכים שקידמנו בשנים האחרונות ניכרים היטב בתוצאות הרבעון הנוכחי. התוצאות הטובות שלנו ברבעון השני הושפעו מצמיחה בהיקף הפרמיות ובמספר הלקוחות בכל ענפי הפעילות של החברה. המשך מגמת השיפור בענף הרכב תרם גם הוא לשיפור בתוצאות ואנו מעריכים כי ברבעונים הקרובים נחזור לרווחיות גם בענף זה. אנו שבעי רצון מהצלחת המותג '9', שמהווה חלופה דיגיטלית, ללא צורך של הלקוח בקיום מקח ובמחירים אטרקטיביים מותאמים עבורו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה