השוק

האסטרטג של אופנהיימר: הירידות בוול סטריט - "הזדמנות לאסוף סחורה"

האסטרטג של אופנהיימר, ארי ואלד, כותב היום ללקוחות בית ההשקעות כי הירידות בוול סטריט הן הזדמנות להגדיל אחזקות; רמת התמיכה של ה-S&P500 נמצאת ב-4,300 נקודות, הוא אומר
ניצן כהן | 
אפל וגוגל (צילום unsplash)
ארי ואלד, האסטרטג הטכני של אופנהיימר כותב היום ללקוחות בית ההשקעות כי ירידות בוול סטריט הן הזדמנות לאסוף סחורה. ואלד אומר עוד כי נקודת התמיכה של ה-S&P500 נמצאת ב-4,300 נקודות וזה אומר שיש עוד מקום לירידות.
ואלד על המלצתו ארוכת הטווח על סקטור הטכנולוגיה, בנוסף להמלצה על סקטור האנרגיה כנגד זהירות מסקטור הצריכה הבסיסית.
ארי ואלד ממשיך לראות את המימושים בתקופה האחרונה במדד ה-S&P500 בתור חולשה זמנית עונתית, המאפיינת היסטורית את חודשי הקיץ, ורואה את הרמה של 4,300 נקודות במדד, ממוצע נע ל-100 יום, בתור נקודת איסוף אטרקטיבית. בנוסף, ממתין האסטרטג הטכני של אופנהיימר לנסיגת מדד ה RSI לרמה של 40 נקודות, בשילוב עם עליה במדד התנודתיות VIX לכ-19-20 נקודות, בתור סימני השפל במהלך המימוש הנוכחי בשוק המניות.
ואלד ממשיך לראות את סקטור הטכנולוגיה בתור אחזקת ליבה ארוכת הטווח, הן באמצאות קרן סל XLK על הסקטור כולו והן באמצעות השקעה במניות ענקיות הטכנולוגיה מיקרוסופט, אפל ו-NVDA.  ואלד מעריך כי לאחר החולשה שתימשך עד לסוף הרבעון השלישי, הרבעון הרביעי יתאפיין בביצועי יתר של סקטור הטכנולוגיה, בהתאם לחזרת מגמת העליות בשוק כולו. בנוסף, ממליץ ואלד על השקעה בסקטור הטכנולוגיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה