השוק

אקזיט לסייבר הישראלי: קובוובס נרכשת במיליוני דולרים

חברת הסייבר הישראלית קובוובס עושה אקזיט של כ-200 מיליון דולר. הרוכשת היא קרן פרייבט אקוויטי אמריקנית שצפויה להכניס לכיסם של כל אחד משלושת המייסדים כ-50 מיליון דולר
מערכת ice | 
אודי לוי, מנכ"ל Cobwebs Technologies (צילום linkedin/ אודי לוי, יוטיוב/ Cobwebs Technologies)
אקזיט לחברת הסייבר הישראלית קובוובס (Cobwebs Technologies). קרן פרייבט אקוויטי מארה"ב בשם ספייר קפיטל פרטנרס רכשה את החברה בסכום המוערך בכ-200 מיליון דולר. מקימי החברה, עומרי טימיאנקר, אודי לוי ושי אטיאס, צפויים להרוויח כ-50 מיליון דולר, כל אחד. 
החברה בנתה פלטפורמה שמאפשרת לבצע חיפוש מתקדם, והמשתמשים בה מקבלים התראות בזמן אמת על מידע רלוונטי שנמצא עבורם. לצד זאת החברה השקיעה גם בפיתוחים שמבוססים על בינה מלאכותית בתחום המודיעין הדיגיטלי. בעקבות פעילות זו חברת "מטא" טענה כי קובוובס, וחברות דומות אחרות, עושות שימוש ברשתות חברתיות כדי לאסוף מידע על פעילים חברתיים ופוליטיקאים, כך פי ביזפורטל.
בסבב הגיוס הראשון של החברה השקיעו הקרנות אייבקס וטייטאן כעשר מיליון דולר, ועל כן גם הן צפויות להרוויח כ-60 מיליון דולר מהעסקה. משרדי החברה נמצאים בהרצליה פיתוח והחברה מעסיקה כ-170 עובדים. בשנה האחרונה החברה רשמה רווחים וההכנסות שלה מוערכות בעשרות מיליוני דולר.
הקרן הרוכשת ספייר לא חדשה לתחום הסייבר, ובפורטפוליו שלה נמצאת גם חברת פנלינק האמריקנית שעוסקת גם בתחום המודיעין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה