השוק

גל הפיטורים ממשיך: טייטו קר תפטר חלק מעובדיה בישראל

החברה הישראלית טייטו קר (Tyto Care), שפיתחה מכשיר המאפשר בדיקה רפואית מרחוק בהתבסס על יכולות בינה מלאכותית, עומדת לפטר 10% מעובדיה - מחציתם יהיו עובדים בישראל
מערכת ice | 
דדי גלעד ועופר צדיק (צילום AlexArt)
החברה הישראלית טייטו קר (Tyto Care), שפיתחה מכשיר המאפשר בדיקה רפואית מרחוק בהתבסס על יכולות בינה מלאכותית, עומדת לפטר 10% מעובדיה - מחציתם יהיו עובדים בישראל, כך דווח בכלכליסט. טייטו קר מעסיקה כ-200 עובדים ברחבי העולם, כאשר 135 מהם מועסקים בישראל. גל הפיטורים יכלול 20 עובדים, מתוכם 11 בישראל.
מטייטו קר נמסר: "בתקופה זו בה השווקים הפיננסיים השתנו דרמטית, אנו נאלצים לבצע התאמות כח אדם מסוימות ולהיפרד מאנשים נפלאים. יחד עם זאת, החברה ממשיכה את פריצות הדרך הטכנולוגית בתחום הרפואה הביתית הדיגיטלית, להגדיל את קהל לקוחותינו וכן לגייס עובדים נדרשים ולשנות את הרגלי שירותי הרפואה בישראל ובכל העולם".

ב-2021, החברה השלימה גיוס כולל של 100 מיליון דולר, שהונעה ברובו על ידי הצורך במכשיר שפיתחו במהלך מגפת הקורונה. 
את סבב גיוס D הובילה Insight Partners, שהשתתפה גם בחלקו הראשון של סבב הגיוס, ובהשתתפותם של Tiger Global ו- Qumra Capital. שמצטרפים למשקיעים הקיימים בחברה- Qualcomm Ventures LLC, הקרן Olive Tree Ventures, ו- Shenzhen Capital Group Company והביא אז את סך גיוסיה ל-155 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה