השוק

290 מיליון שקל על המדף: מכרז ביטוח הרכב הענק פורסם

החשב הכללי פרסם את המכרז לביטוח רכב פרטי לעובדי המדינה וגימלאיה לשנת 2024, המאפשר לרכוש ביטוח בתנאים מועדפים במימון המדינה. בשנתיים האחרונות נרשמה עלייה של כ-20 אחוז במספר המבוטחים
מערכת ice | 
רכבים (צילום shutterstock, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
החשב הכללי פרסם היום (חמישי) את המכרז לביטוח רכב פרטי לעובדי המדינה וגימלאיה לשנת 2024. זהו מכרז ביטוח רכב הגדול ביותר במדינה ומוערך בכ-290 מיליון שקל בשנה. המכרז מאפשר לעובדי מדינת ישראל לרכוש ביטוח עבור רכבם הפרטי, בתנאים מועדפים במימון המדינה, לבעלי "תקן רכב" או במימון העובד לעובדים שאינם זכאים לתקן רכב.
במכרז מבוטחים מעל כ-62,000 עובדי מדינה גמלאים בני ובנות זוגם. בשנה האחרונה, לצד עובדי המדינה, הצטרפו למכרז נכי צה"ל ונפגעי פעולות איבה, בני ובנות זוגם. המכרז מאומץ גם על ידי גופים ציבוריים רבים.

לדברי משרד האוצר, כתוצאה מהתנאים הייחודיים והמחירים האטרקטיביים שהושגו במכרז לשנת 2023, במסגרתו זכו חברות We-Sure וביטוח ישיר, הושגו מספר הישגים: בשנתיים האחרונות נרשמה עלייה של כ-20 אחוז במספר המבוטחים (12% בשנת 2023). עלות הפוליסה שהושגה במסגרת המכרז היא מהנמוכים בענף על אף מגמת התייקרות בשוק הכללי. הושגו שיעורי הצטרפות באמצעים דיגיטליים (פוליסה ירוקה) מהגבוהים בענף – 10%. בוצע שדרוג משמעותי ברמת השירות תוך מעורבות וניטור מתמיד מטעם החשב הכללי.
כמו בשנים הקודמות, החשב הכללי מפרסם במסגרת מכרז, בשקיפות מלאה, את היקף התביעות בתיק של עובדי המדינה בשנת 2023 (שאינו שונה מהותית מנתוני השוק הכללי): ללא תביעות - 72%. תביעה אחת - 17%. שתי תביעות - 4%. שתי תביעות ומעלה/ללא עבר ביטוחי - 7%.
סגן בכיר לחשב הכללי ויו"ר ועדת המכרזים, רו"ח אלי ביתן: "אנו מצפים להמשך השיפור בתוצאות של המכרזים בהמשך לקו של הגברת השקיפות של נתוני תיק הביטוח של עובדי המדינה למול חברות הביטוח ואנו מקווים שיביאו לידי ביטוי בהצעות נוספות של חברות חדשות ובמחירים ותנאים אטרקטיביים. אני מזמין את כל חברות הביטוח להתמודד במכרז זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה