השוק

פורמולה מערכות בשיא חדש: הכנסות בסך 670.4 מיליון דולר

פורמולה מערכות, שפועלת באמצעות החברות הציבוריות מטריקס, סאפיינס ומג'יק, מדווחת היום על התוצאות שלה לרבעון הראשון של שנת 2023, עבור כל החברות שפועלות תחתה
מערכת ice | 
גיא ברנשטיין (צילום יחצ, freepik)
פורמולה מערכות, שפועלת באמצעות החברות הציבוריות מטריקס, סאפיינס ומג'יק, מדווחת היום על התוצאות שלה לרבעון הראשון של שנת 2023, עבור כל החברות שפועלות תחתה.
ההכנסות המאוחדות עלו ב-3% לשיא חדש של כ-670.4 מיליון דולר. בניכוי השפעת הפרשי שער, ההכנסות עלו בכ-11.3% לכ-724.1 מיליון דולר. הרווח התפעולי המאוחד עלה בכ-2.3% לשיא גם כן של 60.8 מיליון דולר. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ירד בכ-3.4% ל-15.7 מיליון דולר או 1.01 דולר למניה בדילול מלא. 
נכון לסוף חודש מרץ פורמולה החזיקה במניות בחברות: מטריקס, סאפיינס, מג'יק, מיכפל, TSG IT, אופק צילומי אוויר, זאפ גרופ, שמרד אלקטרוניקה ו-Insync Staffing Solutions. סך המזומנים, שווי מזומנים, פיקדונות והשקעות בניירות ערך סחירים במאזן המאוחד עמד על 516.9 מיליון דולר.
סך ההון העצמי של הקבוצה הוא 1.19 מיליארד דולר. לאור זאת, הדירקטוריון אישר חלוקת דיבידנד בגובה 2.30 שקל למניה (כ-63 סנט) בהיקף כולל של 35.3 מיליון שקל.
גיא ברנשטיין, מנכ"ל פורמולה מערכות, מסר: "אני גאה מאוד בהישגיה של קבוצת פורמולה ברבעון הראשון בו השגנו תוצאות שיא כל הזמנים בהכנסות וברווח התפעולי. אנו ממשיכים למקד את מאמצינו בחיזוק מעמד חברות הקבוצה כמובילות שוק בתחומן, תוך שמירה על הרף הגבוה של החדשנות, המקצועיות והגמישות אשר מאפיינים אותנו. תוצאות יוצאות דופן אלו מהוות עדות ליסודות האיתנים של הקבוצה, ולתפקידנו המרכזי באסטרטגיית הצמיחה של לקוחותינו בכל אחד מן התחומים בהם אנו פועלים. תחומי הפעילות הרבים והמגוונים שלנו, יחד עם התנהלות עסקית גמישה ואחראית, מסייעים לנו לפעול בהצלחה רבה ואף להמשיך לצמוח גם בזמן שהעולם נמצא בסערה של שינויים כלכליים וגיאו פוליטיים, כעין אלו שאנו חווים היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה