השוק

כבוד: סייברסיקסגיל זוכה בפרס היוקרתי של תעשיית הסייבר

הספקית הגלובלית של מודיעין על איומי סייבר זכתה בפרס היוקרתי והנחשק Global InfoSec של המגזין Cyber Defense (CDM) בקטגוריית מודיעין האיומים המקיף ביותר
מערכת ice | 
בכירי סייברסיקסגיל (צילום יגאל סלבין)
חברת סייברסיקסגיל (Cybersixgill), ספקית גלובלית של מודיעין על איומי סייבר, זכתה בפרס היוקרתי והנחשק Global InfoSec של המגזין Cyber Defense (CDM) בקטגוריית מודיעין האיומים המקיף ביותר.
על הפרסים, המחולקים זו השנה ה-11, הכריז מגזין אבטחת המידע המוביל בתעשייה בוועידת RSA 2023. המו"ל גארי מיליפסקי נימק את הבחירה בשלושה מרכיבים עיקריים שהפלטפורמה של סייברסיקסגיל מאפשרת להבין היום את איומי המחר; פתרון יעיל מבחינת עלות-תועלת; וחדשנות בדרכים לא צפויות המסייעות בהתמודדות עם סיכוני הסייבר ומאפשרות להישאר צעד אחד לפני התקיפה הבאה. 
 
טרייסי מון, CMO בסייברסיקסגיל: "הפרס מהווה כבוד גדול עבורנו. זוהי עדות נוספת לעוצמה של פתרון מודיעין האיומים שלנו ולערך שהוא מספק לארגונים ולספקי שירותי אבטחת המידע המנוהלים - הוא מאפשר להבין באמת את פעילותם של גורמים זדוניים ברשת העמוקה והאפלה, במטרה לחזק את יכולות ההגנה בסייבר".
סייברסיקסגיל אוספת וחושפת ללא הרף את האינדיקציות המוקדמות ביותר האפשריות לסיכון, שנוצרות על ידי גורמים מאימים רגעים לאחר שהם מתגלים על פני הרשת העמוקה והאפלה. נתונים אלה מעובדים, מתואמים ומועשרים באמצעות אוטומציה ליצירת פרופילים ודפוסים של הגורמים המאיימים ברשת, כולל המקור וההקשר של כל איום. באמצעות הפלטפורמה של Cybersixgill ניתן לאתר איומים לפני שהם מתממשים להתקפות. החברה מספקת שירותים לארגונים גלובליים, מוסדות פיננסיים, MSSPs ורשויות ממשלתיות ואכיפת חוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה