השוק

עסקת הענק של מיקרוסופט נכשלת: זה התירוץ של בריטניה

למרות שמיקרוסופט העניקה מספר פתרונות, היום הרשות לתחרות בבריטניה מודיעה כי היא לא מאשרת את הרכישה של חברת הגיימינג אקטיוויז'ן בילזארד על ידי מיקרוסופט בכמעט 69 מיליארד דולר - זו הסיבה
מערכת ice | 
מיקרוסופט בוערת (צילום Magma Images)
לפני יותר משנה דיווחה הענקית מיקרוסופט כי תרכוש את חברת הגיימינג הגדולה בעולם, אקטיוויז'ן בליזארד. התוכניות של מיקרוסופט נתקלו בקשיים כבר אז עם החשש של המתחרה סוני (הבעלים של פלייסטיישן) כי מיקרוסופט תסיט ממנה משחקים שכיום מוצעים תחתיה, בהם קול אוף דיוטי.
היום (רביעי) מתברר כי התוכניות של החברה נתקלו במחסום משמעותי אף יותר והיא רשות התחרות בבריטניה. נסביר - על מנת שמיקרוסופט (שנמצאת בבעלות על XBOX) תוכל לרכוש את חברת הגיימינג, עליה לקבל אישור רגולטורי במספר מדינות, בהן בריטניה. כעת זו האחרונה מודיעה כי היא לא מאשרת את העסקה מחשש שתהיה פגיעה בתחרות בתחום הגיימינג בענן.
יש לציין כי במסגרת הפנייה לרשות, העניקו בחברה מספר פתרונות לחששות של הרשות, כמו שימור הסכמים קיימים של חברת הגיימינג עם המתחרות ולמשך עשור ועוד. למרות זאת, הובהר מצד הרשות כי החשש עדיין קיים והפתרונות לא מספקים.
מצדה של מיקרוסופט הובהר בתגובה כי היא ממש לא מוותרת על רכישה של החברה בכמעט 69 מיליארד דולר, וכי היא תערער על ההחלטה הזו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה