השוק

CropX Technologies השלימה סבב גיוס של 30 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ הישראלית CropX Technologies מסכמת סבב גיוס הון שלישי מוצלח עם גיוס של 30 מיליון דולר. את הסבב הובילו זרוע ההון סיכון של Aliaxis וקרן האימפקט Edaphon
מערכת ice | 
תומר צח (צילום רונית לה פוזה, shutterstock)
חברת הסטארט-אפ הישראלי CropX Technologies, מובילה עולמית בפתרונות לניהול דיגיטלי של חוות חקלאיות, הודיעה על השלמת סבב גיוס הון שלישי של 30 מיליון דולר. את הסבב הובילו זרוע ההון סיכון של Aliaxis, יצרנית עולמית של תשתית להובלת מים, וקרן האימפקט בתחום האקלים Edaphon, המנוהלת שתיהן מבריסל שבבלגיה. משקיעים נוספים בסבב כללו את Reinke Irrigation, NTT Finance, OurCrowd, Finistere Ventures, Victrix ויאיר שמיר.
CropX תשתמש בהון החדש בכדי לבסס את שני עמודי התווך של צמיחת החברה: המשך השיווק ופיתוח של מערכת ה-FMS ורכישה של חברות שמשלימות את הטכנולוגיות של CropX ומרחיבה את השווקים שבהם היא פועלת.
ההודעה על סבב הגיוס מגיעה זמן קצר לאחר רכישת Tule Technologies, חברה חקלאות מדייקת מקליפורניה המתמחה בפתרונות לניהול השקיה, שהיא הרכישה הרביעית של CropX בתוך שלוש שנים.
תומר צח, מנכ"ל CropX, מסר: "העובדת שהשלמנו את סבב הגיוס בתקופה כל כך מאתגרת של גיוס הון היא הבעת אמון של המשקיעים בדרך של CropX שממשיכה לצמוח ולייצר ערך ללקוחותיה ולבעלי המניות שלה. אנחנו גאים להיות בין החברות המובילות בתחום המיזוגים והרכישות בענף האג-טק, בזכות יכולנו להביא פתרון מלא, רב עוצמה ופשוט לחוות ולעסקים חקלאיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה