השוק

וולמארט נפטרת מעוד מותג: את מי מכרה ב-75 מיליון דולר?

חברת וולמארט נפטרת בתוך חודשיים מעוד מותג, והפעם מדובר במותג אופנת גברים שרכשה תחת הנשיא הקודם, מארק לור. מי תרכוש את המותג ב-75 מיליון דולר?
מערכת ice | 
וולמארט (צילום ויקיפדיה)
רשת הקמעונאות וולמארט מודיעה אמש (חמישי) שתמכור את חברת הביגוד 'בונובוס' ב-75 מיליון דולר לחברות WHP גלובל ואקספרס. זו הפעם השנייה השנה שוולמארט נפתרת ממותג שנרכש על ידי הנשיא הקודם מארק לור. בפברואר החברה מכרה את 'מוסג'או' לחברת דיק'ס ספורטינג.
וולמארט רכשה את מותג אופנת הגברים בשנת 2017 ב-310 מיליון דולר, בניסיון לפתח את הנוכחות שלה ברשת וכדי להתגבר על המתחרה אמזון. לצד בונובוס, החברה רכשה בזמנו את 'בייר נססטיס', שוז.קום ונוספות. כאמור מי שהוביל את המהלך היה לור שעזב את החברה בשנת 2021.
על פי הדיווחים, WHP, שרכשה 60% מחברת אקספרס בדצמבר האחרון, תרכוש את המותג מוולמטארט ב-50 מיליון דולר. את היתר תיקח על עצמה אקספרס. במסגרת ההסכם בין החברות, אקספרס תריץ את המותג תחתיה בתמורה לתמלוגים. לאחר שהעסקה תינעל, WHP תגדיל את "התיק" שלה וכך תחזיק ביותר מעשר מותג בשווי של כמעט 7 מיליארד דולר.
בשנה הפיסקלית האחרונה, מכירות האונליין של וולמארט עמדו על כ-53.4 מיליארד דולר - 13% מסך המכירות של החברה. מדובר בקפיצה של 15.7 מיליארד דולר (5%) מכלל המכירות של החברה בשנת 2019.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה