השוק

גוד פארם במהלך דרמטי: תפתח בתי מרקחת לראשונה מאז הוקמה

רשת גוד פארם תפתח בחודש הבא לראשונה מאז הוקמה בית מרקחת ראשון. המהלך נועד בעיקר כדי למכור מוצרי קנאביס. שני בתי המרקחת ייפתחו כבר בחצי השנה הקרובה, בקריית מוצקין ובקריית גת למרות החששות הגדולים של קופות החולים 
מערכת ice |  1
בית מרקחת (צילום freepik)
רשת גוד פארם תפתח בחודש הבא לראשונה מאז הוקמה בית מרקחת ראשון. המהלך נועד בעיקר כדי למכור מוצרי קנאביס. שני בתי המרקחת ייפתחו כבר בחצי השנה הקרובה, כך פורסם הבוקר (רביעי) ב"כלכליסט".
הסניף הראשון של בית המרחקת בגוד פארם ייפתח כבר בחודש ינואר בקריית מוצקין, ואילו הסניף השני ייפתח במהלך הרבעון השני של 2023 יושק בית מרקחת שני בסניף של הרשת בקריית גת.
גוד פארם קיבלה כבר את האישור ממשרד הבריאות להפעלת בתי מרקחת, אך הרשת נתקלה בחסם מצד קופות החולים שלא חותמות עמה על שיתוף פעולה למכירת תרופות מרשם מסובסדות ללקוחות הקופה, זאת מתוך חשש שלהן מקניבליזציה של בתי מרקחת בבעלות הקופה והתחזקות של בתי המרקחת שמתחרים בקופות החולים.
אוהד סנדלר, אחד ממייסדי גוד פארם, סיפר: "עד היום לא עניין אותנו להיכנס לתחום בתי המרקחת כי זה תחום לא רווחי ופחות מעניין. היום אנחנו נכנסים אליו כדי למכור שם קנאביס רפואי. בכל חודש כמות היקפי מכירות הקנאביס גדלה והצפי הוא שבעתיד רופא המשפחה יורשה לתת מרשם קנאביס לחולים, ואם זה יקרה זה ייתן דחיפה גדולה לבתי המרקחת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערבים בשקל
    מסתערב 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחחחחחחחח רמי מה עכשיו תביא בשקל ערבים ממזרח ירושלים שיהיו רוקחים חחחחחחחח מי יכנס אליך בכלל חחחחח אין ידע אין שכל אין דאגות
    סגור