השוק

שטראוס חוטפת מגיא לרר: "למה מגלגלים אלינו מיד?"

מגיש תכנית הצינור לא אהב את הדרישה של שטראוס להעלות מחירי המוצרים בשיעור של 2.9%: "העלאת המחירים של שטראוס היא אולי מידתית ומנומקת אבל (וכאן הקטע שקוראים לי פופוליסט) - למה חברה שרווחיה המעולים לא מפסיקים לעלות בכלל צריכה לעלות מחירים בעת כל כך קשה לציבור?"
מערכת ice |  4
שטראוס (צילום פלאש 90/ דוד כהן, יונתן זינדל)
רק ביום חמישי האחרון הודיעה שטראוס כי היא מעלה את המחירים של מרבית מוצריה בשיעור של 2.9%, מי שלא אהב את הזינוק הקטן אמנם במחיר, הוא מגיש תכנית 'הצינור' ברשת 13 גיא לרר.
לרר כתב בטוויטר שלו: "העלאת המחירים של שטראוס היא אולי מידתית ומנומקת אבל (וכאן הקטע שקוראים לי פופוליסט) - למה חברה שרווחיה המעולים לא מפסיקים לעלות לאורך השנים, גם הדיבידנדים - שברשותה עודפים של מיליארדים - בכלל צריכה לעלות מחירים בעת כל כך קשה לציבור? למה זו גזירת גורל שמגלגלים עלינו הכל, מיד?".
 
בלובי 99 הראו בסוף השבוע כי שטראוס אמנם טוענת שהיא מעלה מחירים כי ההוצאות עלו, אבל הנתונים מראים שבשלוש השנים האחרונות שיעור הרווחיות של הקונצרן המונופוליסטי גדל באופן חד, לכאורה.

הדברים נומקו בציוץ בטוויטר בו נכתב: "ממש כמו תנובה, שטראוס מעלה מחירים כי היא יכולה, לא כי היא חייבת; כי בשוק מגה ריכוזי שאין בו תחרות, הן מנצלות את היותנו לקוחות שבויים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כל הכבוד לרר
    אני 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו מפסיקים לקנות שטראוס!!
    סגור
  • 3.
    פשוט לתת לשטראוס /עלית להתקלקל על המדפים
    רועה חשבון 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לחזק את האופציות הזולות ולתת לחזירים להזיע
    סגור
  • 2.
    לא לקנות!!!!
    אוזוספ הממציא 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם ככה מוצרי התאגידים יעלו שבעתיים אצל הרופאים בעתיד!!! הכל מחא סוכר שנועד למכר את כולם , צריך להחרים את כל התאגידי אליט בארץ , להפשיט אותם מנכסים, כמו שעושים לכל ארגון פשע
    סגור
  • 1.
    כסף,כסף וכסף
    ראובן כרמלי 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על זה נאמר "אוהב כסף,לא ישבע כסף"
    סגור