השוק

ישראל בהוליווד: חזי בצלאל רוכש 50% מחברת הפקות אמריקאית

חברת הפקות ישראלית בבעלותו של איש העסקים חזי בצלאל רוכשת 50% מחברת הפקות אמריקאית על מנת לקדם יצירה ישראלית בהוליווד
מערכת ice | 
חזי קרני ועמרי בצלאל (צילום ברנדט אלפרן)
ישראל עושה השבוע צעד נוסף לכיוון הוליווד והפעם לא מדובר בשחקן או שחקנית מקומיים שמגיעים למסכים הבינלאומיים אלא דווקא בחברת הפקות ישראלית, Mountaintop Productions, שרוכשת 50% מחברת ההפקות Big Swell של אנדי הורוביץ.
החברה הישראלית נמצאת בבעלותם של איש העסקים חזי בצלאל ובנו עמרי בצלאל. מטרת הרכישה היא לייצר גשר בין תעשיית הסרטים המקומית והאמריקאית, במסגרתו החברה של בצלאל תתמקד בפיתוח והפקה בפועל, גם בארץ וגם בארה"ב.
החברה האמריקאית כאמור נמצאת בבעלותו של המפיק אנדי הורוביץ, שהפיק בעבר סרטים הוליוודיים עטורי פרסים דוגמת "חלום אמריקאי", "יחידת המתאבדים" ו"חזית משולשת" בנטפליקס. בעת שעבד הורוביץ בחברת ההפקות אטלס, החברה הפיקה את סרטי "האביר האפל" של כריסטופר נולאן ואת "וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות.
בתו של בצלאל, קרני, גם תיקח חלק ביוזמה ותהיה אחרית על ההפקה בארץ ופיתוח תוכן ישראלי מקורי. עד כה החברה הפיקה מספר סרטים מוצלחים דוגמת "מפריח היונים", "ימים נוראים", הסרט בבימויה של נטלי פורטמן "סיפור על אהבה וחושך" ורבים נוספים.
חזי בצלאל בירך על הרכישה: "כל כך שמח שילדיי, עמרי וקרני, ממשיכים את אהבתי ליצירה, לאמנות ולקולנוע. ישראל מלאה בכישרונות אדירים, ביוצרות ויוצרים מוכשרות ומוכשרים וכל חיי השקעתי ברוחב לב ומתוך אמונה בהם וביצירה כחול-לבן. היום גם גאה מאוד על השותפות המבטיחה עם אחד המפיקים הגדולים של הוליווד שתביא את הכישרון הישראלי למרכז הבמה של הקולנוע העולמי".
אנדי הורוביץ הוסיף: "אני שמח על השותפות החדשה עם חזי, עמרי וקרני ב-Big Swell Entertainment. השותפים הנכונים לעורר איתם מהפכה במודל המיושן של חברות ההפקה בהוליווד. מצאתי את השותפים הנכונים שאוהבים סרטים כמוני ונמצאים בתעשייה מהסיבות הנכונות. ישראל תמיד הייתה מקור לכישרון ותוכן איכותיים ברמה גבוהה, ואני נרגש להיות גשר בין ישראל להוליווד. אני מצפה לבנות את Big Swell כבית של הדור הבא של מפיקים גדולים שמטרתם ליצור תוכן עבור קהלים ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה