השוק

גלוברנדס מאריכה את ההסכם עם קונצרן הטבק BAT‏ ל-5 שנים

גלוברנדס מדווחת על הסכמות עקרוניות בדבר התקשרות בהסכם מעודכן עם קונצרן הטבק BAT לתקופה של 5 שנים. BAT, לצד קונצרן הטבק JTI שגם את מוצריו מייבאת ומפיצה גלוברנדס, הם שניים מבין שלוש חברות הטבק הגדולות והמובילות בעולם
מערכת ice | 
גדי נצר ואמיר אלון (צילום מתוך אתר החברה גלוברנדס)
קבוצת גלוברנדס מדווחת על הסכמות בדבר התקשרות בהסכם מעודכן עם קונצרן הטבק BAT (British American Tobacco) לתקופה של 5 שנים. BAT, לצד קונצרן הטבק JTI שגם את מוצריו מייבאת ומפיצה גלוברנדס, הם שניים מבין שלוש חברות הטבק הגדולות והמובילות בעולם.
מנכ"ל קבוצת גלוברנדס, גדי נצר, אמר כי "אנו שמחים להודיע כי הגענו להסכמות בנוגע להתקשרות בהסכם מעודכן ומוארך עם BAT לתקופה של חמש שנים החל מינואר 2023, קרי עד סוף 2027. אנו רואים חשיבות רבה בהארכת ההסכם, המעניק לחברה יציבות עסקית המאפשרת המשך השקעה ופיתוח לשנים קדימה בהתאם לאסטרטגיה העסקית שלנו. השותפות הפורייה שלנו עם BAT ו-JTI מבוססת על אמון רב ועבודה משותפת רבת שנים. נמשיך לפתח את קבוצת גלוברנדס לתועלת העובדים, הלקוחות, הספקים ובעלי המניות".
 
קבוצת גלוברנדס מפיצה את המותגים המובילים של שתיים משלוש חברות הטבק הגדולות בעולם, מה שמאפשר לחברה להעמיד תשתית מכירות הפצה ולוגיסטיקה מובילה למתן שירות מיטבי ללקוחותיה, לספקיה ולכלל שותפיה העסקיים. בהתאם להסכמות, וככל שאלו יתגבשו לכדי הסכם פורמאלי, הסכמי הייבוא וההפצה עם BAT ו- JTI יהיו בתוקף עד לשנת 2027 (BAT עד לסוף שנת 2027 ו-JTI עד לינואר 2027).
בתחום הממתקים והחטיפים החברה מפיצה של מוצרי יוניליוור, דיפלומט ומארס ריגלי, ומייבאת את מוצרי Sal y Sol ועוד. לאחרונה נכנסה החברה גם לתחום הפארמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה