השוק

עוד מכה למארק צוקרברג: בריטניה מכריחה אותו למכור את Giphy

רשות התחרות והשווקים הבריטית, הורתה לחברתו של צוקרברג, מטא, למכור את פלטפורמת הגיפים הפופולארית
מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום unsplash, pixabay)
מייסד פייסבוק חוטף עוד מכה, בשנה הארורה הזאת מבחינתו. חברת מטא נדרשה שוב למכור את פלטפורמת הגיפים המונפשים Giphy. והפעם זה סופי. ההחלטה באה בעקבות 'השהיית ביצוע' עבור Meta הקיץ, לאחר שבית הדין לערעורים לתחרות בבריטניה שלח את התיק בחזרה לרגולטור ההגבלים העסקיים להערכה מחדש, בעקבות ממצא פרוצדורלי שרשות התחרות והשווקים (CMA) לא סיפקה את מלוא המסמכים הקשורים להחלטתה לנציגי מטא.
בית הדין אישר את החלטת ה-CMA בחמש מתוך ששת העילות המערערות - ואמר כי "לא היסס" להגיע למסקנה כי קביעת הרגולטור לפיה המיזוג הפחית משמעותית את התחרות הדינמית, הייתה חוקית. אז החדשות של היום לא אמורות לזעזע אף אחד. ההערכה המחודשת של ה-CMA מאשרת את עמדתה הקודמת שרכישת Giphy מצד מטא, תגביל את הבחירה עבור משתמשי מדיה חברתית בבריטניה ותפחית את החדשנות בפרסום ברשתות המדיה בבריטניה.
מטא אישרה, כי לא תערער על ההחלטה: "אנחנו מאוכזבים מהחלטת ה-CMA, אבל מקבלים את הפסיקה של היום כמילה האחרונה בעניין", אמר דובר החברה. "נעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם CMA על מכירת Giphy. אנו אסירי תודה לצוות Giphy בתקופה לא ברורה זו עבור העסק שלהם ומאחלים להם הצלחה רבה. נמשיך להעריך הזדמנויות, כולל באמצעות רכישה, להביא חדשנות ובחירה ליותר אנשים בבריטניה וברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה