השוק

ביידן העניק חנינה לאלפי משתמשי קנאביס - ואז זה קרה

לאחר הכרזת נשיא ארצות הברית בדבר הענקת חנינה לאלפי מואשמים בשימוש והחזקה של מריחואנה, חברות הקנאביס חוו זינוק משמעותי בשווי המניות
מערכת ice | 
ביידן העניק חנינה לאלפי משתמשי קנאביס (צילום pixabay, CBS News)
מניות חברות הקנאביס זינקו בסוף השבוע האחרון בבורסות ברחבי ארצות הברית. זאת לאחר הודעתו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בנוגע לכוונתו להעניק חנינה למואשמים בעבירות החזקת סמים קלים בייחוד על מריחואנה. לטענת בכירי הממשל מהלך זה ישפיע על אלפי אמריקאים שהואשמו בפשע זה בשנים האחרונות.
מניית Trulieve Cannabis מפלורידה נסחרה בעלייה של עד 47% בנקודה מסוימת, בעוד שמחיר המניה של Verano Holdings זינק בכ-35% מיד לאחר פתיחת המסחר בוול סטריט. מניות Trulieve גם הן התחזקו, נסגרו בעלייה של 1.2%. מניית וראנו איבדה גובה והסתיימה בירידה של 5.9%.
דייוויד קלבר, סגן נשיא קנופי שמנייתה זינקה בכ-22% בעקבות החלטת ביידן בירך את הנשיא ואמר: "היום הגיעה הפעולה לה חיכינו - הכרה בכך שאיסור קנאביס נכשל ושחיים רבים מדי הושפעו באופן משמעותי כתוצאה מכך". כמו כן הצהיר קלבר "הנשיא ביידן, בהתאם להתחייבויותיו לקמפיין, הניע את הפעולות הדרושות כדי לרפא את נזקי העבר ולהתוות מסלול לשווקי קנאביס אחראיים וחוקיים בעתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה