השוק

קריסתה של בי-קיור לייזר: גל העזיבות נמשך

שני דירקטורים חיצוניים של חברת בי-קיור לייזר התפטרו בימים האחרונים בעקבות חוסר יכולת להשפיע על התהליכים ולהבריא את החברה. קל העזיבות בחברה נמשך
מערכת ice | 
התפטרות (צילום vecteezy)
הצרות בחברת בי-קיור לייזר לא מפסיקות. בסוף השבוע הודיעה החברה על התפטרותם של שני דירקטורים חיצוניים של החברה, דורון תורג'מן ותמר כהן-גורמן, אשר כתבו כי ההתפטרות מגיעה בעקבות חוסר יכולת שלהם לתרום לחברה. יש לציין כי החברה נסחרה הבוקר (שני) על פי שווי של 27 מיליון שקל, ירידה של 97% במחיר המניה מתחילת השנה.
"כידוע לך היטב, אנחנו מתריעים מזה מספר חודשים על כשלים שהתגלו בממשל התאגידי בחברה ומביעים את חששותינו ביחס למצבה העסקי והפיננסי של החברה ויציבותה", כך כתבו ליו"ר הדירקטוריון ובעל השליטה מיקי שלוסל. ניסיונם לאמץ נהלי עבודה שונים, להגביר את הבקרות והדיווחים בחברה ושינויים נוספים הקשורים בניהול החברה לא צלחו.

גם הצעתם לקבל עזרה חיצונית על ידי חברת ייעוץ כלכלי לא התקבלה. "לצערנו, מאמצינו אלה נשאו פירות חלקיים בלבד, ומהלכים שבעינינו הם קריטיים ודחופים טרם בוצעו, או שבוצעו באיחור רב". לאחר פירוט כל סיבות אלה הם הבינו כי אין להם ברירה אחרת, אלא לעזוב את החברה. התפטרותם מצטרפת להתפטרותו, בטרם נכנס לתפקיד, סמנכ"ל הכספים ניתאי ברון. ברון שהיה אמור להחליף את ניר ברב בחר לא להגיע לחברה והסביר כי מדובר בסיבות אישיות.
לבעיות אלה הגיב יו"ר החברה שלוסל בהודעה לבורסה: "החברה מבקשת לציין כי הנה פועלת ותמשיך לפעול לשיפור מצבה הפיננסי והחזרתה למסלול של צמיחה ורווחיות. כמו כן, החברה פועלת ותמשיך לפעול לחיזוק כללי הממשל התאגידי בחברה. בנוסף, החברה ממשיכה להפעיל תוכנית התייעלות אשר במסגרת, בין היתר, מותאם כוח האדם בחברה להיקף הפעילות – מספר העובדים צומצם מכ-150 עובדים בינואר 2022 לכ-105 עובדים נכון לסמוך למועד הדיווח. כמו כן מבוצעות פעולות נוספות לחסכון בעלויות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה