השוק

סופווייב של שמעון אקהויז נכנסת לפעילות בישראל

סופווייב מדיקל מודיעה על כניסה לפעילות מסחרית בישראל: הטיפול שפיתחה החברה הישראלית מבוסס על טכנולוגיית האולטרסאונד ומאפשר הורדת רמת הקמטים, מיצוק הצוואר והרמת גבות ללא פציעה חיצונית של העור

מערכת ice | 
שמעון אקהויז (צילום תומר שלום)
חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב מדיקל (Sofwave) נכנסת לפעילות מסחרית בישראל. המוצר שפיתחה החברה וקיבל את אישור ה-FDA ורגולטורים נוספים מבוסס על טכנולוגיית האולטרסאונד שמשמשת לחידוש של העור מבלי לפגוע בו חיצונית. המכשיר ממצק ומחליק את עור המטופלים, מוריד את רמת הקמטים, מאפשר שינוי במראה הפנים והצוואר ע"י הרמת גבות, ומדגיש את מראה הסנטר. 
בשלב הראשון, החל מהשבוע יבוצעו טיפולים במרפאתו של ד"ר טל נחליאלי, מומחה בכירורגיה פלסטית הפועל בשתי קליניקות, בתל אביב וקריית ביאליק, ומשמש גם כרופא יועץ במכבי שירותי בריאות. על פי ההערכות, עלות הטיפול בישראל נעה בין 6,000 ל-8,000 שקלים.

מפתחי המכשיר הישראליים ביססו אותו על גלי אולטרסאונד ומכיוון שאין כל פציעה חיצונית של העור , המטופלת או המטופל יכולים להמשיך "כרגיל" בחייהם ללא צורך בתהליך החלמה ארוך בבית. מבחינה פיזיולוגית, הטיפול גורם לייצור קולגן ואלסטין חדשים בעור המטופלת ולחידוש ומיצוק העור כפי שהוכח בסידרה של ניסויים קליניים במרכזים מובילים בעולם. נוסף לטיפולי הפנים והצוואר עוסקת החברה בהרחבת השימושים הקליניים של הטכנולוגיה שלה לאיזורים אחרים בגוף.
הטיפול, שייכנס השבוע לשימוש נרחב בישראל, כבר בוצע בהצלחה על עשרות אלפי מטופלים ברחבי העולם, ובניהם, ידוענים, מלכות יופי, מאפרות מקצועיות, מעצבי שיער לכוכבים, וגם על משפיעניות ומשפיענים בחו"ל, בהם קריסטה קליינר (Krista Kleiner), מיס פיליפינים אינטרנשיונל ופול נורטון (Paul Norton), מעצב השיער של אריאנה גרנדה, מרטין קוב (Martin Kove) כוכב סדרת סרטי הקראטה "קוברה קאי" ורבים נוספים.
 
לדברי ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר ומייסד סופווייב, "אנו שמחים להביא סוף סוף את הבשורה של סופווייב לישראל, לרווחת הישראלים והישראליות. הטיפול שנמצא בשימוש נרחב כבר בארצות הברית, אירופה ואסיה מגיע כעת למרפאתו של ד"ר טל נחליאלי ובהמשך, יהיה זמין במקומות נוספים בארץ. אנו מודים לטל על העבודה המשותפת".
 
בחודש שעבר עדכנה סופווייב כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת HTDK, חברה סינית גדולה בתחום פתרונות הרפואה במסגרתו, HTDK וסופווייב יפעלו לקבלת אישור NMPA (המקבילה הסינית לאישור FDA) למכירה והפצה של מוצרי סופווייב, המיועדים להצערת ומיצוק העור, ברחבי סין, שוק הנחשב לאחד משווקי האסתטיקה הרפואית הנהנים משיעורי צמיחה מהגבוהים בעולם, ומוערך בכ-29 מיליארד דולר בשנה. ההסכם בסין מתווסף להמשך ההתרחבות הגלובלית של סופווייב. באוגוסט 2021 קיבלה סופווייב את האישור הרגולטורי בדרום קוריאה (ה-MFDS), לשיווק המכשיר שלה, שהצטרף לאישורי ה- FDA ו-CE שיש לחברה בארה"ב ובאירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה