השוק

נופר אנרגיה מדווחת על צעד הפעלה מסחרית נוספת באירופה

חברת האנרגיה הישראלית ממשיכה את תנופות הפרויקיטים ודווחת הבוקר (ראשון) על הפעלת פרוייקט אנרגיה בספרד, זאת לאחר שרק בחודש שעבר החברה הוציא פרוייקט נוסף 
מערכת ice | 
אנרגיה ירוקה (צילום freepik)
"נופר אנרגיה" מדווחת הבוקר (ראשון) על הפעלה מסחרית של פרויקט Sabinar I (155 מגה-ואט) בספרד. לפני כחודש ימים חיברה והפעילה החברה גם את פרויקט Olmedilla (169 מגה-ואט). שני הפרויקטים הוקמו וחוברו בהתאם לתוכניות העבודה של החברה. בסך הכול הפעילה "נופר אנרגיה" במהלך החודש האחרון כ-330 מגה-ואט.
הספק הפרויקטים של החברה בספרד, במסגרת השותפות עם קרן נוי, עומד על 407 מגה-ואט – מתוכם Olmedilla ו-Sabinar I מצויים בהפעלה מסחרית ו- Sabinar II מצוי בהקמה. עלות ההקמה של שלושת הפרויקטים עומדת על כ-348 מיליון יורו, ובחברה מצפים כי הם יניבו הכנסות שנתיות של כ-71 מיליון יורו, EBITDA שנתית של כ-62 מיליון יורו ו-FFO שנתי של כ-56 מיליון יורו.
 
 תעריף החשמל הממוצע שהחברה צופה ב-2023 לכלל הפרויקטים האמורים, לאחר החתימה על הסכמי מכירת החשמל, עומד על כ-82.3 יורו למגה-ואט. כמו כן עלות ההקמה של פרויקט Sabinar I עומדת על כ-138 מיליון יורו, והוא צפוי להניב הכנסות שנתיות של כ-24 מיליון יורו, EBITDA שנתית של כ-21 מיליון יורו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה