השוק

גידול מרשים בהכנסות של גלאסבוקס בחציון הראשון לשנת 2022

הדו"חות הכספיים של חברת גלאסבוקס של החציון הראשון לשנת 2022 מציגים עלייה של עשרות אחוזים בהכנסות, לצד ירידה ב-3% בקצב הוצאות במזומן בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד - והסתכמו בכ-7.1 מיליון דולר

מערכת ice | 
ירון (צילום גלאסבוקס)
על פי הנתונים לחציון הראשון של שנת 2022 גלאסבוקס, ספקית מובילה של פלטפורמת חוויה דיגיטלית (DXI) לניתוח ומיקסום חוויית המשתמשים באתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל, שומרת על שיעור שימור לקוחות מרשים בקרב לקוחות גדולים העומד על 99%, שהינו גבוה משמעותית מהממוצע בתעשייה. סך ההכנסות השנתיות החוזרות (ARR) הסתכמו ל-46 מיליון דולר, גידול של 24% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
תוצאות אלו ממשיכות את מסלול הצמיחה של החברה, צמיחה המגיעה במקביל לשיפור ברווחיות הגולמית (non-GAAP) במחצית הראשונה של 2022. בנוסף, החברה צמצמה את קצב שריפת המזומנים התפעולי שלה על אף תוספת ההוצאות הנובעות מהפיכתה לחברה ציבורית.
"אנו מסכמים שישה חודשים מתחילת השנה ולחברה יש סיבות רבות לגאווה" אמר מנכ"ל גלאסבוקס, ירון מורגנשטרן. "בתקופה זו, הוספנו לקוחות חדשים ממגזרים שונים וחתמנו עם אחד הבנקים הגדולים בארה"ב על חידוש והרחבת חוזה בשווי של כ-10 מיליון דולר לשלוש שנים. מאז הנפקתה לציבור בישראל בשנה שעברה גלאסבוקס צומחת ברציפות מדי רבעון, כאשר לצד צמיחה זו אנו ממשיכים לפעול להשגת תזרים מזומנים חיובי והמשך שיפור ברווחיות".
הרבעון השני התאפיין בחידושים ובהכרה גוברת מצד התעשייה. בכנס השנתי של החברה DigitalWorld © שהתקיים בבוסטון ביוני השיקה גלאסבוקס את Voice of the Customer ו-User Timelines, יכולות חדשות המתווספות לפלטפורמת ה-DXI של גלאסבוקס. יכולות אלה מאפשרות ללקוחות להבין טוב יותר מדוע משתמשים מתנהגים באופן מסוים לאורך זמן וכיצד ניתן להגדיל הכנסות על ידי שיפור חוויית המשתמש. החברה ממשיכה לזכות בפרסי הובלה של 2G והינה החברה היחידה שהוכתרה כמובילה בכל קטגוריות החוויה הדיגיטלית של הלקוחות. גלאסבוקס מחזקת ומבססת את מעמדה כחברה מובילה במרחב חוויית הלקוח ביישומי מובייל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה