השוק

חברת הקוסמטיקה הישראלית נכנסת לסין: "29 מיליארד דולר בשנה"

חברת הקוסמטיקה הישראלית סופווייב חתמה על הסכם לשיתוף פעולה והפצה עם קבוצת HTDK - חברה סינית הפועלת בתחום פתרונות הרפואה. השניים יפעלו לקבלת אישור מהרשויות: "הרפואה האסתטית בסין מוערך בכ-29 מיליארד דולר בשנה, ומציג שיעורי צמיחה מהגבוהים בעולם"
מערכת ice | 
סופווייב (צילום יחצ)

חברת הקוסמטיקה סופווייב (Sofwave) הודיעה היום (שלישי) כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת HTDK, חברה סינית בתחום פתרונות הרפואה, שנמצאת בבעלות קרן ההשקעות האמריקאית ורבורג פינקוס. במסגרת ההסכם, HTDK וסופווייב יפעלו לקבלת אישור NMPA (המקבילה הסינית לאישור FDA) למכירה והפצה של מוצרי סופווייב, המיועדים להצערת ומיצוק העור, ברחבי סין.


בחברה מציינים כי השוק הסיני נחשב לאחד משווקי האסתטיקה הרפואית הנהנים משיעורי צמיחה מהגבוהים בעולם, ומוערך בכ-29 מיליארד דולר בשנה. להערכת סופווייב, שיתוף הפעולה עם HTDK, מגופי ההפצה הגדולים והוותיקים בסין בתחום הפתרונות הרפואיים, יאיץ משמעותית את חדירת החברה לשוק הסיני. HTDK מוכרת כיום מוצרים לכ-1,700 מרכזים רפואיים ומפעילה מערכת הפצה בכל המדינה.


ההסכם בסין מתווסף להמשך ההתרחבות הגלובלית של סופווייב. באוגוסט 2021 קיבלה סופוויב את האישור הרגולטורי בדרום קוריאה (ה-MFDS), לשיווק המכשיר שלה, שהצטרף לאישורי ה- FDA ו-CE שיש לחברה בארה"ב ובאירופה.


לו סקפורי, מנכ"ל סופווייב, מסר: "הרפואה האסתטית בסין מוערך בכ-29 מיליארד דולר בשנה, ומציג שיעורי צמיחה מהגבוהים בעולם עם קצב גידול שנתי דו ספרתי. אנו מעריכים כי שיתוף הפעולה עם קבוצת HTDK, תאיץ את החדירה שלנו לשוק הסיני".


תרזה צ'ן, מנכ"לית  HTDK אמרה: "אנו שמחים לשתף פעולה עם סופווייב, שהפתרונות החדשניים שלה בתחום  האסטטיקה הרפואית מוערכים מאוד בשוק. אנו מצפים לתחילת שיתוף הפעולה ההדוק עם סופווייב וערוכים לתמוך בכניסתה לשוק הסיני ובהצלחתה העסקית שם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה