השוק

הראל ויזל ולברון ג'יימס בפגישה מסקרנת, מי החבר המשותף?

בעלי קבוצת פוקס וכוכב העל של הלוס אנג'לס לייקרס מה-NBA נפגשו בחתונה של אריאלה בוקר וג'פרי שוטנשטיין, בנו הצעיר של המיליארדר היהודי ומנכ"ל אמריקן איגל, ג’יי שוטנשטיין. וגם: מה אמר לברון לשוטנשטיין
מערכת ice |  1
הראל ויזל ולברון ג׳יימס (צילום צילום פרטי)
הראל ויזל ידוע כאחד מאנשי העסקים שידם נמצאת בכל. בשבוע שעבר, קיבלנו עוד הוכחה לכך. מנכ"ל קבוצת פוקס עלה על טיסה לניו יורק, שם השתתף באירוע החתונה של אריאלה בוקר וג'פרי שוטנשטיין, בנו הצעיר של המיליארדר היהודי ומנכ"ל אמריקן איגל, ג’יי שוטנשטיין, כשהוא פוגש במקום אורח מיוחד מאוד.
אמריקן איגל של שוטנשטיין מיובאת לישראל מזה עשור על ידי פוקס בבעלותו של ויזל. מי שסיפר כי הוא מכיר את ג’יי שוטנשטיין מאז ילדותו בקליבלנד הוא לא אחר מכוכב הלוס אנג'לס לייקרס ומי שנחשב לאחד הכדורסלנים הגדולים בהיסטוריה של המשחק - לברון ג'יימס. 
ויזל ושוטנשטיין מכירים מזה זמן רב וחברים כבר שנים ארוכות. לפני כשנה רכש שוטנשטיין מניות של ריטיילורס, חברת הספורט והאופנה בבעלותו של ויזל, שגם היא מקבוצת פוקס. הרכישה בוצעה עם הנפקתה של החברה, בשווי שהוארך בזמנו בכ-30-40 מיליון שקל. 
קבוצת פוקס סיכמה את הרבעון הראשון של השנה עם הכנסות שיא של מעל מיליארד שקל, אך מנגד - שחיקה ברווחיות הגולמית ומעבר להפסד של 4.68 מיליון שקל. העלייה נובעת בעיקר מתקופת סגר של 51 יום בתקופה מקבילה אשתקד וגידול בשטחי המסחר, בקיזוז ירידה במכירות בעקבות הגבלות ברבעון הנוכחי בשל התפשטות וריאנט האומיקרון, מכירות מוגברות אשתקד בתקופה של היציאה מהסגר ועיתוי חג הפסח שחל במרץ אשתקד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החתונה היתה לפני שבועיים
    תומר 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נזכרתם לפרסם את התמונה?
    סגור