השוק

בדרך לבורסה? גו.די.אם אישרה את המיזוג עם מיה דיינמיקס

מיה דיינמיקס מפתחת כלי תחבורה חשמליים זעירים - בהם קורקינטים, אופנועים ורכבים דו-מושביים. החברה צופה ייצור סדרתי של הקורקינטים שלה ברבעון השני של 2022
איתמר כהן | 
איציק קלדרון, מנכ"ל מיה דיינמיקס (צילום יח"צ)
חברת השלד הבורסאי גו.די.אם הודיעה היום (שני) כי האסיפה הכללית של החברה אישרה את הסכם המיזוג עם חברת הטכנולוגיה מיה דיינמיקס, בדרך של החלפת מניות. עם השלמת תנאי העסקה, עשויה מיה דיינמיקס להצטרף לבורסה בתל אביב.
אם גו.די.אם לא תצליח לצאת מרשימת השימור בבורסה ולשוב להיסחר ברשימה הראשית שלה עד אמצע 2022, מניותיה יימחקו מהמסחר. בדו"חות הכספיים של מיה דיינמיקס, שפורסמו במסגרת הזימון לאסיפה של גו.די.אם, כלולה הערת "עסק חי".
על פי ההסכם, ימונו לדירקטורים בחברה הממוזגת ראובן קפלן, לשעבר מנכ"ל פסגות, וגיא אליהו. כמו כן, יניב חברון ימשיך לשמש מנכ"ל גו.די.אם, ואיציק קלדרון, מייסד ומנכ"ל מיה דיינמיקס, ימונה לסמנכ"ל טכנולוגיות.
מיה דיינמיקס היא חברה בבעלות פרטית העוסקת במחקר ופיתוח של טכנולוגיה של כלי תחבורה חשמליים זעירים, המשלבים את יתרונות הגודל והדינמיות של כלי תחבורה דו-גלגליים לצד היתרונות המצויים בכלי רכב בעלי ארבעה גלגלים.
לדברי החברה, לכלי הרכב שהיא מפתחת - בהם קורקינטים, אופנועים ורכבים דו-מושביים - יש יתרונות משמעותיים של בטיחות ונגישות לרוכבים מתחילים ומנוסים כאחד, הודות לשיפור האחיזה בקרקע במגוון תנאי שטח.
בכוונתה של מיה דיינמיקס להפיץ ברחבי העולם את קולקציית כלי התחבורה החשמליים והזעירים שפיתחה, בהם הקורקינט Mia Four, האופנוע Mia M והרכב הדו-מושבי Mia UR. החברה צופה ייצור סדרתי של הקורקינטים שלה ברבעון השני של השנה הבאה.
על פי סקר מקינזי, ב-2018-2015 הושקעו יותר מ-5.7 מיליארד דולר בחברות סטארט-אפ העוסקות במיקרו-מוביליטי. על פי מודל חיזוי ל-2030, גודל השוק הפוטנציאלי של שוק המיקרו-מוביליות השיתופי העולמי צפוי לצמוח להיקף של כחצי טריליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה