השוק

גיוס מטורף לסטארטאפ הישראלי: ישנה את עולם הרכב האוטונומי?

חברת Autobrains הישראלית הודיעה על השלמת סבב גיוס C בסך 101 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות הממשלתית של סינגפור Temasek, להרחבת הפעילות לשווקים חדשים בתחום הרכב האוטונומי
מערכת ice | 
מצלמת רכב (צילום fotolia)
חברת Autobrains שפיתחה פתרון בינה מלאכותית לנהיגה אוטונומית בטוחה, הודיעה היום (שני) על השלמת סבב גיוס C בסך 101 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות הסינגפורית Temasek. בסבב גיוס זה השתתפו בין היתר משקיעים קיימים בינהם ב.מ.וו וחברת קונטיננטל, ומשקיעים חדשים ביניהם Knorr-Bremse  ו-VinFast. 
הגיוס הנוכחי ישמש את החברה להרחבת הפעילות לשווקים חדשים בתחום הרכב האוטונומי. סך גיוסי החברה עומד על כ-121 מיליון דולר. את העסקה ליוו משרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן בהובלת עו״ד חנן חביב , ראש הסקטור הטכנולוגי ועו״ד דן שרוט.
Autobrains מפתחת מערכות עזר מתקדמות לנהג המבוססות על בינה מלאכותית אוטונומית. הטכנולוגיה של Autobrains , המוגנת במעל 250 פטנטים, מאפשרת עיבוד נתונים ממגוון חיישנים, כגון מצלמות וראדארים, ובניית מודל סביבתי בזמן אמת, לצורך קבלת החלטות, כגון בלימת חירום ושיוט אוטונומי. מערכות Autobrains  מאפשרות צמצום של כפי 10 בצריכת הספק והסתגלות במקרי קצה בזמן נהיגה.
תעשיית הרכב מאמצת טכנולוגיות ADAS במהירות, וכבר מאמצע 2022 במדינות האיחוד האירופי הרגולציה תחייב התקנת מערכות אלו בכל הרכבים החדשים. מערכות ADAS אלו משתכללות באמצעות למידת מכונה בדרך ליכולות אוטונומיות של הרכב.
״תעשיית הרכב מקצה משאבים אדירים לפיתוח טכנולוגיות, מוצרים ותשתיות שיאפשרו מעבר לנהיגה אוטונומית", אמר יגאל רייחלגאוז, מייסד ומנכ״ל Autobrains: "עדיין יש פער בין היכולות המבוססות על למידת מכונה מונחית לבין דרישות האוטונומיה והבטיחות . Autobrains  מצמצמת את הפער באמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית של החברה המדמה הבנה אנושית של סיטואציות שונות בזמן נהיגה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה