השוק

ענקית הדאטה בענן Snowflake מגיעה לישראל, כמה עובדים תגייס?

חברת Snowflake, המתמחה בשירותי דאטה בענן שמשנה את כללי המשחק בתחום ונסחרת לפי שווי של 95 מיליארד דולר, נכנסת באופן רשמי לישראל ופותחת מרכז מקומי. החברה מינתה את ירון בן שלוש למנהל והיא בדרך לגיוס גדול של עובדים
מערכת ice | 
סנופלייק (צילום אתר החברה)
עכשיו זה רשמי. ענקית הדאטה בענן סנופלייק Snowflake הודיעה היום (שני) כי היא פותחת מרכז בישראל. לחברה אלפי לקוחות ברחבי העולם ועשרות לקוחות בישראל וקצב הצמיחה שלה הוא חסר תקדים בתחום. במסגרת זו מונה ירון בן שלוש, שכיהן בתפקידי ניהול בחברות בחברות סייסנס, ג'קאדה, אלווריון אריקסון ומוטורולה למנהל Snowflake ישראל.
על מה מדובר? Snowflake היא חברת הטכנולוגיה הצומחת בעולם הנסחרת לפי שווי של כ- 95 מיליארד דולר, לחברה 3,000 עובדים ומספקת שירותי דאטה בענן לאלפי לקוחות ברחבי העולם. Snowflake נחשבת לפורצת דרך בתחום הדאטה בענן. החברה מספקת מערכת ניהול דאטה המאפשרת לארגונים לנהל דאטה בענן באופן פשוט ובלתי מוגבל. הפתרון מאפשר אלסטיות אין סופית לניהול מאגרי מידע גדולים והקצאת משאבים דינמית ואין סופית, כאשר הלקוחות מחויבים רק עבור השימוש בפועל ברמת השנייה.
מה המשמעות של פתיחת מרכז מקומי בישראל? לחברה, כאמור אלפי לקוחות בישראל, ומטבע הדברים כניסתה הייתה עניין של זמן. מעבר לכך נודע ל-ice כי בכוונת ענקית הדאטה בענן לגייס עשרות עובדים חדשים בישראל עבור המרכז המקומי, שינוהל, כאמור, על ידי ירון בן שלוש.
"Snowflake רואה בישראל יעד חשוב ומשמעותי", אומר ירון בן שלוש, מנהל Snowflake ישראל. "המהפכה שמובילה החברה כובשת בסערה אלפי סטארט אפים וחברות בעולם. גם בישראל, רבות מחברות ההייטק המקומיות מנהלות את פעילויות הדאטה שלהן בענן וחלק משמעותי מהן בחרו בפתרון של Snowflake כמוביל לניהול פעילות זו", הדגיש בן שלוש והוסיף כי לצד זה, החברה כל העת בוחנת בישראל אפשרות להתרחבות דרך השקעות ורכישת חברות ושיתופי פעולה אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה