השוק

שאקיל אוניל חושף: זה הסיפור העסקי הטוב ביותר שלי

כדורסלן העבר סיפר על הסיפור העסקי הטוב ביותר שלו שכלל עזיבה של חוזה עתק של 40 מיליון דולר ל-5 שנים עם "ריבוק" לאחר שבסיום אחד המשחקים שלו הגיעה אליו גברת מבוגרת וקיללה אותו
מערכת ice | 
שאקיל אוניל (צילום אינסטגרם)
שאקיל אוניל, אחד מכדורסלני העבר הגדולים בהיסטוריה חשף בסוף השבוע האחרון את הסיפור העסקיח המוצלח ביותר שלו שכלל יציאה מעסקה של 40 מיליון דולר עם חברת הנעליים "ריבוק". 
ביום חמישי האחרון התפרסם הפודקאסט "פול סנד", אלוף ה-NBA ארבע פעמיםהזכיר שהוא ניתק את הקשר שלו עם המותג "ריבוק" בתקופה שהוא שיחק כדורסל כשבסיום אחד המשחקים ניגשה עליו אישה מבוגרת והחדירה לו מחשבה חדשה לראש: אוניל סיפר שאותה אישה קיללה אותו וקראה לו "בן *ונה" מכיוון שהוא לוקח כל כך הרבה כספים מילדים עבור הנעליים שהוציא עם ריבוק בשיתוף פעולה.
"היה לי אלפיים דולר בכיס, אמרתי לה 'גברת, אני לא אחראי על המחירים, קחי לך'" סיפר שאקיל והוסיף כי האישה העיפה את הכסף מהיד ואמרה "למה אתה לא מכין נעליים עם מחירים נגישים". 
שאקיל אוניל החליט לבטל חוזה של 5 שנים עם ריבוק בסכום מטורף של 40 מיליון דולר עם ריבוק. "חשבתי על זה והיא צודקת" סיפר כדורסלן העבר "ניתקתי את הקשר עם ריבוק והחלטתי שאמשיך לשחק עם אותם הנעליים שלבשתי באותה העונה אבל אני אתחיל לחשוב על משהו משל עצמי ואז התחלתי לחשוב על המותג שלי 'שאק".
"הלכתי לוולמארט, החנות המועדפת עליי ועשינו דיל. הייתי בכל החנויות, המחיר שלי עבור הנעליים היה בין 19-29 דולרים ומאז מכרנו כ-400 מיליון זוגות נעליים" סיפר שאק והוסיף "זה לא שילדים לא מוכנים לנעול נעליים ב-20 דולר, הם לא מוכנים לנעול נעליים שנראות כאילו הן עולות 20 דולרים". 
שאקיל סיפר כי לא היה "דם רע" בינו לבין "ריבוק", אחרי שהוא יצא מהקשר ביניהם, הוא צירף מעצבים מריבוק לעסקה עם וולמארט. כזכור, הקשר בין אוניל לריבוק החל בשנת 1992 כשחתם על חוזה של 15 מיליון דולר עם המותג והוציא שלושה סוגים שונים של נעליים ונעל את הנעל לאורך כל קריירת ה-NBA שלו. מוקדם יותר השנה, אוניל לקח חלק בהסכם ענק עם החברה אחרי מכירת המותג ל-ABG בה מחזיק בכמה מהזכויות החל מ-2015.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה