השוק

מנכ"ל קסטרו, רון רוטר בריאיון: "ניכנס לתחום הבית במחירים תחרותיים"

בהשקעה של עשרות מיליונים, מותג האופנה לא פוחד להיכנס לתחום התחרותי של הלבשת הבית והולך על המהלך עד הסוף. מנכ"ל קסטרו רון רוטר בריאיון: "נביא הצעת ערך בתחום הבית במחירים סופר תחרותיים"
יהודה לוינגר |  1
רון רוטר (צילום אביב חופי)
משבר הקורונה לא עוצר את רשת האופנה קסטרו. החברה הודיעה היום (ראשון) על כניסתה לתחום הלבשת הבית  והרחבת המותג "קסטרו" בתחום כלי הבית במהלך השנים הקרובות.
על פי הודעת החברה לבורסה, בכוונת החברה לפתוח במחצית השנייה של 2021 כ-10 עד 20 נקודות מכירה של קו הלבשת בית, ובמהלך 5 השנים הבאות להגיע לפריסה שלח כ-50-80 נקודות מכירה בין בדרך של הכנסת קו הלבשת הבית לחנויות הקיימות ובין בדרך של פתיחת חנויות ייעודיות, אשר במסגרתן תציע החברה מוצרי טקסטיל ואירוח מגוונים לבית. כמו כן עתיד קו הלבשת הבית להימכר גם באופן מקוון.
להערכת החברה, ההשקעה בהשקת קו הלבשת הבית בשנה הרובה עתיד להסתכם בסך של כ-20-30 מיליון שקל.
בריאיון ל-ice, מספר מנכ"ל קסטרו, רון רוטר, כי המהלך לכניסת המותג להלבשת הבית הוא חלק מאסטרטגיה ארוכת טווח: "מהלך שצופים בנייה לאורך 5-10 השנים הקרובות", ולדבריו זהו מהלך שיהיה דומה למה לכניסת המותג לפני 8 שנים לתחום הילדים: "זה גם משיק להלבשה, לאופנה, מבחינת הספקים וערכי המותג, וגם זה יושב טוב בחנויות שלנו וישנם גם יתרונות תפעוליים, ולכן אנחנו חושבים לייצר ערך עבור הלקוחות ולהיכנס לשוק מאוד תחרותי, כמו שנכנסו לתחום הילדים, ולבנות מותג שתוך כמה שנים יהיה מהמותגים המובילים בתחום. זו גם תקופה שהתחום נהנה מפריחה ויש בכך פוטנציאל לטווח הארוך".
לדברי רוטר, המודל יהיה כמו H&M, כאשר המטרה היא שמותג הלבשת הבית ייכנס לחנויות הגדולות של קסטרו, כפי שהיה גם במותג הילדים שהחל בחנויות קיימות ועם הזמן גם ייפתחו חנויות נפרדות. בקסטרו לא מתמהמהים עם המהלך, וכבר ביום הראשון ייפתח גם מהלך גדול באונליין: "אני מאמין שכמו במותג הילדים, נביא הצעת ערך בכיוון האופנה בתחום הבית במחירים סופר תחרותיים".
התהליך מלווה בהשקעה של עשרות מיליונים, משבר הקורונה לא פגע בקסטרו? "אין מישהו שהקורונה לא פגעה בו, וחנויות נסגרו, אבל אנחנו מההתחלה החלטנו שכקבוצה אנחנו לא מתכוונים 'לבזבז' את המשבר הזה, והוכחנו שאנחנו מנצלים את המשבר גם בתחומים שאנחנו פועלים היום, הצגנו שיפורים בשני הרבעונים שפרסמנו: הרבעון השני והשלישי, והוכחנו שבאונליין יכולנו גם שהחנויות היו סגורות להביא להתייעלות. זאת הוכחה שניצלנו את המשבר. התחלנו את 2021 ברגל ימין".
מעבר למחירים ה-"סופר תחרותיים", מה בקסטרו מביאים עם המותג החדש? "היתרון שלנו נעוץ בסטודיו לעיצוב שלנו ובשתיות הייצור שלנו: שני אלה יחד מביאים מוצר שמותאם אופנתית לטרנדים במובילים בעולם עם התאמה לשור הישראלי, אם זה לפי מזג האוויר או לפי הטעמים הישראלים וכל זה באיכות טובה ובמחיר תחרותי. פה מגיעה היכולת שלנו להביא בשורה לתחום של הבית למקום יותר אופנתי וטרנדי לענף, ולהיכנס לתחום מאוד תחרותי כמו תחום הילדים שידענו להיכנס אליו, והיום אנחנו עם למעלה ממאה חנויות ילדים. המותג גם מסתמך על המעצבים שלנו, בוגרי שנר, והם יהיו מעורבים במותג החדש, כמו גם הגרפיקאים שלנו שמעורבים, וגם חלק גדול מהספקים בתחום הטקסטיל יתמכו בטקסטיל הבית, אז למעשה תהיה סינרגיה. הוכחנו בשנה האחרונה שבאונליין אנחנו יכולים גם מול ענקים בינלאומיים, ונבחרנו בתכנית חיסכון כאחד מ-5 האתרים המובילים בישראל, השקנו אתרים חדשים ועשינו הרבה מאוד פעולות הצעת ערך, שיבואו לידי ביטוי גם במחירים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה "הלבשת בית"??? שיא חדש של פלצנות וטימטום (ל"ת)
    נמאס 03/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור