השוק

בנק הפועלים מגייס תרומות למד"א בגלל משבר הקורונה

הבנק תרם חצי מיליון שקל למגן דוד אדום והמאפשר גיוס תרומות לארגון דרך אפליקציית ביט על מנת לצייד חובשים ופרמדיקים בציוד רפואי עבור אלפי השוהים בבידוד ברחבי הארץ
מערכת אייס |  3
ניידת מגן דוד אדום (צילום freepik, מתוך עמוד הפייסבוק של מגן דוד אדום)
במסגרת העומס הצפוי על מערכת הבריאות לצד הגידול הצפוי בחולי קורנה בארץ, בנק הפועלים הקים תרומה של 600 אלף שקל ל-12 בתי חולים ברחבי הארץ המתמודדים עם נגיף הקורונה כמו גם 500 אלף שקלים לארגון מד"א. בנוסף, הבנק העמיד את אפליקציית ביט לטובת קמפיין גיוס תרומות לארגון.
במסגרת מאמצים אלו, נוכח העומס והמצוקה המעמידים את בתי החולים בחזית ומתוך הערכה לפועלם ומסירותם של הצוותים הרפואיים, הבנק העביר תרומה על סך 50 אלף שקל לבתי החולים רמבם, סורוקה, בני ציון, פוריה, נצרת, זיו צפת, שניידר, וולפסון, קפלן, בית חולים מאיר, ברזילי ושערי צדק.
בנוסף, בנק הפועלים תרם 500 אלף שקל לארגון מד"א במסגרת קמפיין גיוס תרומות של ידידי מגן דוד אדום ישראל תחת הכותרת 'עזרו למד"א מנצח'. הכספים מהתרומות נועדו על מנת לציד 3,000 חובשים ופרמדיקים ברחבי הארץ בערכות הכוללות ציוד רפואי ותרופות מצילות חיים עבור אלפי האזרחים שישהו בבידוד בעקבות נגיף הקורונה.
נוסף על כך, הבנק העמיד את אפליקציית ביט לטובת הקמפיין עם הוספת כפתור ייעודי להעברת תרומה למד"א. עד כה גיוסו לארגון מד"א יותר מ-500 אלף שקל דרך האפליקציה. 
התרומות הנ"ל מצטרפות לשורת מהלכים שיזם הבנק בעקבות משבר הקורונה, בהם הקפאת משכנתא ל-3 חודשים ללקוחות הבנק, והשקת קורס מקוון חינמי ללקוחותיו בני הגיל השלישי בנושא בנקאות דיגיטלית המותאם ללמידה מהבית, ועוד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל כך טובים רק חבל ששולחים עורכי דין שרק רודפים בצע
    מלאך 03/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עזבנו אותנו!!!!!!!!!!!!!!!!!! עורכי הדין של הבנק תפסיקו לרדוף אחרי האזרחים הטובים בסוף כולם יפסיקו לשלם את ההסדרים יא רשעים די לרדוף אחרי בצע כסף !!!! האזרחים יקרסו ואתם לא תראו שקל בגלל עורכי הדין האלה שהבנק שולח
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לבנק הפועלים
    דניאל צימט 03/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לבנק הפועלים על התרומות הנדיבות למערכת הבריאות בישראל ובעיקר על הסיוע המשמעותי למאמצי ההצטיידות של מד"א. כן ירבו !
    סגור
  • אין כבוד לעורכי הדין האלה
    כבוד 03/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עורכי הדין רודפים בצע רשע בצע רשע עד מתי
    סגור