השוק
רמי לוי מוביל, יוחננוף מאכזב: דירוג מניות רשתות השיווק בספטמבר
חודש מעורב נרשם בקרב מניות רשתות השיווק בספטמבר על רקע ראש השנה והציפייה להסכם הפסקת אש. בכמה עלתה רמה לוי ומי המאכזבות?
חודש ספטמבר כמעט היה שלילי בשוק ההון, אבל הדיווחים לקראת סוף החודש לגבי התקדמות להסכם הפסקת אש הזניקו את המדדים שסיימו את החודש בעליות של עד 4.7%.
עם זאת, בקרב מניות הקמעונאות דווקא נרשמה מגמה מעורבת. ייתכן והסיבה היא הפיצול של עונת החגים בין החודשים, כשבחודש ספטמבר חל רק ראש השנה ולא גם סוכות, וייתכן שהאופטימיות לגבי הפסקת אש ופתיחת המשק שחררה את הלחץ של הלקוחות לקנות יותר בסופרים.
המניה היחידה שהצליחה להרשים בספטמבר היא רמי לוי עם עלייה של כ-2.6%. פרסם האו"ם כי הרשת נכנסה ל"רשימה השחורה" של עסקים ישראלים שפועלים באזור יהודה ושומרון. עם זאת האירוע לא הטריד יותר מדי את המשקיעים. במקום השני והמנייה היחידה חוץ מרמי לוי שסיימה את החודש בירוק - ויקטורי עם עלייה של כ-0.5%.
שאר מניות רשתות השיווק סיימו את החודש באדום - אלקטרה צריכה (קרפור) עם ירידה של 1.7%, טיב טעם עם ירידה של 2.7%, שופרסל עם 2.9% ויוחננוף מאכזבת במיוחד עם נפילה של כ-4.9%.
עוד ב-
מתחילת השנה מניית יוחננוף עם עלייה של 24.6%, מניית רמי לוי עם 24% ומניית שופרסל עם 12%.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



